För oss som tempar för att bli gravid
Okej! Tack för vettigt svar :)
Har börjat med munkpeppar som sägs vara väldigt bra. Får se hur det fungerar.
Okej! Tack för vettigt svar :)
Har börjat med munkpeppar som sägs vara väldigt bra. Får se hur det fungerar.
Har varit så osäker på min cykel och trodde först att äl uteblivit, och nu när temperaturen väl stigit så har jag inte litat på den utan försökt hitta anledningar som gör att jag får falskt hög temp... inatt sov jag jättedåligt och låg vaken mellan 2-3, och vid 5.30 hade jag 36.73! Så myclet högre kan det väl inte bli ?falskt?? Borde börja lita på kurvan nu när jag har 3 höga temperaturer i rad.
Själv undrar jag vad i hela friden min kropp håller på med. Ligger vanligtvis mellan 36,1 och 36,3 i follikulärfasen och har en CL i NC på 36,42. Innan denna cykel var den svalaste temp jag uppmätt ca 36,02 på en ÄL-dag. Jag var därför bombsäker på att jag skulle ha ÄL i måndags, men verkar inte som det blev nåt.. Och imorn kan jag inte tempa.
Jag är f ö inte hundra på att testen jag la i som positiva var positiva då de var en annan typ än mina vanliga.
Idag steg temp lite granna iaf men känns konstigt att temp ändå vart låg de senaste väntar på äl nu
Tempdipp senaste två dagarna, trist. Hade hoppats att tempen skulle hålla sig hög denna månaden även om den varit underlig med temp och äl-test :( Fortfarande över CL i FF, men min CL i NC är 36,50 så där är den på gränsen :( Förra månaden låg jag uppe på 36,70-80 dagarna innan bim. Så något tokigt är det nog med cykeln denna månaden!
Får se om mensen dyker upp någon gång mellan 4-8 december som apparna menar.
Vet inte om det är några symtom, men har haft halsbränna sen förra veckan som jag inte ens minns om jag haft någonsin, men var lite förkyld i helgen så kan bero på det. Igår fick jag en stark molande känsla i höger sida av tjejmagen som startade igår, vilket jag aldrig känt innan! Har bara varit på vänster sida sen jag slutade med prev.
Jag lägger in i FF när jag har gått upp i sitter o äter frukost :P fyller i i NC direkt när jag tempat så det är nog därför, hade glömt att ändra tiden ;) Nu är ringarna fyllda igen. Tempar alltid mellan 7-7.30, vilket jag också gjorde igår och idag (tyvärr) haha
Fy såmfeustrerande, ser ju onekligen ut som att äl uteblivit. Frågan är ju varför och när blödning kommer komma... håller tummarna för att du får klarhet snart!
Cd 16 kanske? Så klart måste jag ha två höga tempar till då. Men efter cd 14 gick jag ju tillbaka till samma tempnivå som dagarna innan och hade äggviteflytningar några dagar till.