För oss som tempar för att bli gravid
Kanske kan vara så, får se imorgon om den gått upp ngt.
Hur går det för dig?
Hur går det för dig?
Ok ingen aning men kan de vara något annat då när tempen är hög?
Ja ska ha mens om 2 dagar och förra månaden och månaden innan började mensen 3 dagar tidigare denna verkar lite knepigare.
Ok ingen aning men kan de vara något annat då när tempen är hög?
Ja ska ha mens om 2 dagar och förra månaden och månaden innan började mensen 3 dagar tidigare denna verkar lite knepigare.
Hur går det för dig?
Högre igen, 36.47 :)
Jag har precis börjat tempa och tycker det är lite klurigt då jag nästan alltid vaknar under natten (går dock sällan upp). Vad tror ni är viktigast; att tempa vid samma tid eller efter minst 4 h sömn?
Jag har en termometer med två decimaler och loggar i fertility friend och p-tracker, FF har markerat flera som osäkra (ofylld ring) då min temperatur varierar en del (från 35,8 till 36,17). Jag har inte mätt tempen de gånger jag varit uppe på natten, gått upp eller lagt mig vid avvinnande tid. Är det normalt att temperaturen diffar ungefär 0,3 grader? :)
Tack för svar! :) Det låter helt rimligt allt du skriver. Kan vara så att jag mätt för tidigt (4-5) de dagar då jag legat under 36. Ligger för det mesta strax efter 36 grader.
Detta är första månaden för mig så jag tänker att jag kommer få bättre kläm på det om ett tag. Kombinerar med ägglossningstest också. :)
Dipp på äl nja de brukar höja sig när äl är tror jag.
Olika 23, 24,26,28 tror ja de ligger i menscykeln
Tjejer! Måste gnälla av mig lite här också och säga NJUT när ni kan! Jag har drabbats av något som jag inte visste fanns, aldrig hört om det men googlade och jo visst, det verkar inte helt ovanligt under graviditet. Jag har dock fått en rätt kraftig variant av det verkar det som :(. Myset har stannat av HELT sedan plusset, har bara fått till det en enda gång sedan dess! Varför? Jo, för att bli lite intim, när jag får orgasm så följs det direkt av extrem smärta från sammandragningar i livmodern! Ligger i fosterställning med tårar i ögonen 1-2 minuter tills det går över och är sen helt öm hela dagen efter. Hemskt är det!
BIM imorgon! Fingers crossed! Vägrar gravtesta mig innan hehe, lever helllre på hoppet!