Inlägg från: Miichaella |Visa alla inlägg
  • Miichaella

Vi med BIM oktober 2018

cassandra92 skrev 2018-09-27 09:10:46 följande:

Me to. Fy. Vi ses i novembertråden i sånna fall :/ Vi vet ju i början av nästa vecka. 

Känner du fortfarande lite molande värk? Jag känner mig lite konstig har jag har ätit mat, precis som min förra graviditet. Känner mig också väldigt varm. Men det är saker jag kan tänk på om jag veeeeerkligen känner efter :/
  • Miichaella
    cassandra92 skrev 2018-09-27 09:37:17 följande:

Japp... Men det är väl antagligen mensen som är på g. Jag känner mig också varm och lite smått illa, men precis som du säger, det är för att man verkligen känner efter. Min temp går ju bara neråt också.... :/

Jag tempar inte, känns som att det gör en lite deppig när den går ner :/
  • Miichaella

Jag som hela tiden varit fast bestämd att jag ska vänta till söndag med att testa. Börjar ändra mig nu, testcravingen har slagit till... är det för tidigt att göra ett testa-tidigt-test ikväll? Är på ÄL+11 räknat från dag med fast smiley på ÄL-test. Känner inget speciellt men vill ha svar svart på vitt....

• Miichaella
    LillaElementet skrev 2018-09-27 15:43:39 följande:

Du kan väl testa 5 dagar innan med early-test? Jag har bim på måndag och ska försöka vänta tills sön. Har så jäkla mensvärk att jag måste äta starka värktabletter på första mensdagen

Enligt min egen beräkning är min Bim på tisdag men Äl-testet visade ju positivt två dagar tidigare. Iofs så kan ju ägget ha släppt enligt min beräkning ändå... hmm kanske är för tidigt att testa nu då.
  • Miichaella
    Manda25 skrev 2018-09-27 19:52:59 följande:

Hållit på och krånglat med stickor i en veckas tid och enligt NC skall ja ha ägglossning på måndag 1/10. Så less på stickor så köpte clearblue ägglossningstesterför att få ett tydligare svar! Stressade hem ifrån jobbet och plockade ut dem ifrån posten och åkte hem och testade, gissa om jag blev förvånad över resultatet! Trodde inte att de skulle vara positivt! Så när är de nu bäst att ha samlag för att öka chanserna för en graviditet?

Yes nu är det bara ni kör på! Haha :) Lycka till!
  • Miichaella

Molande värken är tillbaka big time idag på Äl+11. Kommit smygande under dagen och nu känns det ordentligt, nästan ut i ljumskarna också. Åkte och köpte ett testa-tidigt-test påvägen hem och kanske tar det imorgon på morgonen :) Då alltså Äl+12 så man kan kan ju tycka att det borde ge utslag då om det är något. Är ju spännande det här! Vilket sambon också tycker, haha,

• Miichaella
    cassandra92 skrev 2018-09-27 21:33:38 följande:

Åh håller alla tummar för dig!

Tack :) Går lite i vågor märker jag, molar nästan inget nu. Märkligt! Får se vad testet säger :)
  • Miichaella
    cassandra92 skrev 2018-09-27 22:21:49 följande:

Spännande!!!

Ja nu är man gode nyfiken men dock inställt på negativt resultat :)
  • Miichaella

Testat nu i morse men såklart negativt. Har gråtit ut lite och får nu ta nya tag och först invänta mensen. Nya BIM blir i slutet på oktober så när jag fått mensen ändrar jag mitt datum och hänger kvar i denna tråd. Nu blir det lite fokus på bröllopsplaneringen.

• Miichaella
    Miccim skrev 2018-09-28 08:50:44 följande:

Jobbigt med negativt.. Varje mens är som ett slag i ansiktet när längtan är stor. Håller tummarna för att det går vägen nästa gång!

Ja man hoppas ju in i det sista. Hade varit i vecka 29 om jag inte fått mitt MA och den tanken gör ju inte saken bättre tyvärr...
Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018