Vi med BIM oktober 2018
Jag hade ÄL för en vecka sen tror jag. Och jag har också haft en konstig känsla i magen. Men jag är så rädd för att bli besviken ännu en gång så jag försöker att inte tänka på det. Hur menar du med brännande känsla?
Jag hade ÄL för en vecka sen tror jag. Och jag har också haft en konstig känsla i magen. Men jag är så rädd för att bli besviken ännu en gång så jag försöker att inte tänka på det. Hur menar du med brännande känsla?
Jag ger haft ilningar ner i fiffi om man säger så haha och sen som väldigt väldigt svag mensvärk. Men som sagt vet inte ens om jag ahe haft ägglossning. Börjar tvivla på det. För det är ju inte säkert att man har ägglossning bara för man har mens. Får bli utredning om nån månad om det fortsätter. Kämpar fortfarandd med att gå ner i vikt.
Jag ger haft ilningar ner i fiffi om man säger så haha och sen som väldigt väldigt svag mensvärk. Men som sagt vet inte ens om jag ahe haft ägglossning. Börjar tvivla på det. För det är ju inte säkert att man har ägglossning bara för man har mens. Får bli utredning om nån månad om det fortsätter. Kämpar fortfarandd med att gå ner i vikt.
Åh jag förstår! Beklagar verkligen och håller alla tummar för oss båda två!
Vill också vara geavid innan mitt förra bf datum 20/11...förlorade min son i v. 15
Blö. Appen visar nu i efterhand att jag hade ÄL i söndags. Fan. Vi hade sex på söndagen och på lördagen men inte måndag.... Hoppas vi kanske fick till det ändå. Lite nedstämd bara.
Du har BIM en dag efter mig ser jag. När hade du ÄL? :)
Man ska äta folsyra! :)
Ja jag vet. Fy man blir så jävla inkörd i detta att man blir tokig. Jag köpte digitala så får testa nästa månad om det inte går. Jag testar nog inte förrän BIM är över. För jag pallar inte ett negativt igen. Då är det bättre mensen får komma.
Jo men har aldrig fått ÄL bekräftat så därför vill jag göra det... Får se hur det går. Ja jag känner allt haha ;) men så är det nog inte. Kan man ens känna något en vecka efter ÄL?