Vi med BIM oktober 2018
Ursch lider med dig, vet precis hur det känns... om ni försökt länge kanske det är dags att kolla upp hos läkare? Än är det inte kört, ni kommer få er bebis en dag det är jag helt säker på!!
Ursch lider med dig, vet precis hur det känns... om ni försökt länge kanske det är dags att kolla upp hos läkare? Än är det inte kört, ni kommer få er bebis en dag det är jag helt säker på!!
Mens... Hoppar över till november. Fan. Lycka till alla <3
Men va??? Fick du mens innan mig? Men du hade väl Bim på måndag? Usch vad tråkigt! Skickar över en styrkekram <3 ingen mens här än iallafall!
Trodde verkligen att de var din tur!! <3
Tråkigt. Förstår dig, jag fick mens igår efter åttonde försöket. Tungt som bara den. Denna månad har jag dessutom verkligen trott att det var något eftersom jag haft molvärk (har aldrig det annars) och superjämn temperatur. Dessutom hade inte tempen gått ner alls igår, men idag gick den ner till linjen. Håller tummarna för oss båda nästa månad!
De är så frustrerande att man inte kan göra nått. Jsg fick oxå mens igår. Vill ni följas i en egen tråd? Vi verkar ha så synkade Cycler (och ?problem?)
Och nu kom min mens :( exakt på dagen som alltid..
Ja, och jag har ändå gjort mitt allra bästa för att inte tro att det är något. De flesta cykler har jag lyckats. De första fem-sex var det lite lättare (men ändå tungt) men nu blir det bara tyngre för varje gång. Och så ska en lyckas vara fit for fight ytterligare en omgång...