Vi med BIM oktober 2018
Woho vad nice! Kör hårt :)
Woho vad nice! Kör hårt :)
Fast smiley idag. Vilket betyder eventuell ÄL inom 48 timmar! Vilket också betyder att jag och mannen har i regel legat för tidigt på nästan alla våra försök hittills. Vilket fantastiskt nog ger mig en jävla massa hopp! Trots att det är 10e försöket. Men vi har slutat ligga CD 15/16 eller aktivt försöka liksom. Och stämmer detta har jag ÄL CD 17 eller 18, vilket betyder att vi kanske har missat det många gånger!! Spännande detta! :)
Kan inte någon hjälpa mig att skriva in mig den 18e, fungerar inte riktigt som det ska för mig hahaha snacka om att känna sig " gammal" skoja
14 plus i denna tråd, och det är bara den 14?? GUD va roligt.
[quote=79136730][quote-nick]cassandra92 skrev 2018-10-14 13:21:42 följande:[/quote-nick]
Tack så mycket :) haha va lustigt, gick in på min profil och det man kunde se va att min ålder skulle vara 48 hahaha hur har det blivit så? Det gör väl det samma i och för sig är ju inte långt ifrån... blir ju 33 i år haha
Hej , slutade med p-piller den4 augusti. Har haft en riktig mens efter piller avslutet. Skulle haft min mens typ nu igen men gjorde detta test idag o fick såhär som på bilden. Är de positivt trots att strecket är så ljust ?? Vågar inte tro att de är positivt då vi har en oerhörd barnlängtan