Vi med BIM oktober 2018
Någon mer än mig som blir lite PMS:ig vid äl? Jag blir känslig och lätt irriterad. Och som vid mens inte alls har PMS? :) Vet inte om det är något knasigt med mig.
Någon mer än mig som blir lite PMS:ig vid äl? Jag blir känslig och lätt irriterad. Och som vid mens inte alls har PMS? :) Vet inte om det är något knasigt med mig.
Okej förhoppningsvis inget konstigt då :) Var tvungen att gå från matbordet nyss för att jag störde mig på att sambon åt högt och slog igång en serie på sin telefon!! Haha...
Hahahaha skönt att det är så vi kvinnor fungerar då helt enkelt :D
Jag är inne på min 5e dag med CB dubbelindikator ÄL test. Första dagen var det rund ring och nu i fyra dagar har det varit blinkande gubbe. Antingen så har jag inte haft min ÄL än eller så är jag väldigt sen med den eller så hoppar den över denna månad. Dock är jag aldrig sen med ÄL annars och jag skulle haft den vid 13/10. Jag börjar tappa hoppet, inga känningar på att ÄL är på väg heller, får alltid tok ömma bröst och ont i magen samt flytningar..
Starkare ältest idag så hoppas på fullt utslag imorgon o "nedsläpp" på torsdag :) sista chansen att bli gravid innan 15 november då ett syskon skulle kommit....
Äl+11! Fick blödning som jag var säker på var mensen som kom på äl+8, men sen kom det bara litegrann dagen efter det. Och nu detta i morse!!!! Munkpeppar + progesterall (pga lutealfas på 5-7 dagar innan). Hoppas det vill stanna kvar nu!!
Hej! Fråga. Visst är det så att om man tempar så brukar man säga att dagen efter en ägglossning så går tempen upp? Min app sa ägglossning igår och idag gick tempen upp 0.4 grader. Vad tror ni?
Minst 3 dagar ska den va högre för att kunna säga säkert. Men det är ett gott tecken :).