Inlägg från: cassandra92 |Visa alla inlägg
  • cassandra92

Vi med BIM oktober 2018

Miichaella skrev 2018-10-15 15:38:19 följande:

Någon mer än mig som blir lite PMS:ig vid äl? Jag blir känslig och lätt irriterad. Och som vid mens inte alls har PMS? :) Vet inte om det är något knasigt med mig.

Jag känner alltid som mest ledsen och PMSig runt ÄL
  • cassandra92
    Miichaella skrev 2018-10-15 19:53:42 följande:

Okej förhoppningsvis inget konstigt då :) Var tvungen att gå från matbordet nyss för att jag störde mig på att sambon åt högt och slog igång en serie på sin telefon!! Haha...

Hahaha relaterar så hårt.
  • cassandra92
    Miichaella skrev 2018-10-15 22:41:35 följande:

Hahahaha skönt att det är så vi kvinnor fungerar då helt enkelt :D

Jaa det finns många olika kvinnor men just det du förklarar så känner jag!! :d speciellt irritationen xD
  • cassandra92
    JenniferBeckman skrev 2018-10-16 07:24:28 följande:

Jag är inne på min 5e dag med CB dubbelindikator ÄL test. Första dagen var det rund ring och nu i fyra dagar har det varit blinkande gubbe. Antingen så har jag inte haft min ÄL än eller så är jag väldigt sen med den eller så hoppar den över denna månad. Dock är jag aldrig sen med ÄL annars och jag skulle haft den vid 13/10. Jag börjar tappa hoppet, inga känningar på att ÄL är på väg heller, får alltid tok ömma bröst och ont i magen samt flytningar..

Jag fick också blinkande gubbe och sen fast den femte. Inget ovanlgit tydligen då den ska identifiera fertila dagar! Så den kommer säkert om någon dag :) 
  • cassandra92
    Anonymlängtar skrev 2018-10-16 11:26:43 följande:
    Du är definitivt gravid tror jag! Fantastiskt, va roligt!!!!! Vilket försök? 
  • cassandra92
    Anonymlängtar skrev 2018-10-16 11:34:49 följande:
    Tror du?? Blir super glad :D oj, vi har försökt i 4 år, med två missfall så om jag är gravid så hoppas jag att de inte slutar med det igen.. :(
    Det tror jag verkligen!!! Hoppas lilla fröet kämpar sig kvar den här gången. Håller ALLA tummar <3 
  • cassandra92
    babytjejen skrev 2018-10-16 16:48:19 följande:

Starkare ältest idag så hoppas på fullt utslag imorgon o "nedsläpp" på torsdag :) sista chansen att bli gravid innan 15 november då ett syskon skulle kommit....

Håller alla tummar och tår för att det tar sig!
  • cassandra92
    WanderChild skrev 2018-10-17 06:43:23 följande:

Äl+11! Fick blödning som jag var säker på var mensen som kom på äl+8, men sen kom det bara litegrann dagen efter det. Och nu detta i morse!!!! Munkpeppar + progesterall (pga lutealfas på 5-7 dagar innan). Hoppas det vill stanna kvar nu!!

wow grattis!!!!
  • cassandra92

Hej! Fråga. Visst är det så att om man tempar så brukar man säga att dagen efter en ägglossning så går tempen upp? Min app sa ägglossning igår och idag gick tempen upp 0.4 grader. Vad tror ni?

• cassandra92
    WanderChild skrev 2018-10-17 07:41:53 följande:

Minst 3 dagar ska den va högre för att kunna säga säkert. Men det är ett gott tecken :).

Okej! Då håller jag tummarna för att jag har hittat ÄL! :D
Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018