Vi med BIM oktober 2018
Inte riktigt positivt ännu va?
Inte riktigt positivt ännu va?
!!!! Hjälp!!!!
Nu kommer det rosa på toa pappret så troligtvis mens imorgon. Lite tidigt eftersom jag har BIM 1/10. Tråkigt också så klart men det va väntat. Varför skulle det ta sig den här gången när det inte har gjort det alla andra gånger.
Jag beställde iaf hem rosenrot för några veckor sedan och tänkte börja med den nu till mensen. Ska självklart läsa på bipacksedeln men ville ändå ställa frågan här. Ska jag börja ta den imorgon direkt när mensen drar igång? Är det en tablett om dagen? Skulle hg sluta med den vid ägglossning?
Lycka till alla ni andra. Jag håller mig här så länge tills det gjorts en November tråd :)
Testat nu i morse men såklart negativt. Har gråtit ut lite och får nu ta nya tag och först invänta mensen. Nya BIM blir i slutet på oktober så när jag fått mensen ändrar jag mitt datum och hänger kvar i denna tråd. Nu blir det lite fokus på bröllopsplaneringen.
Helt ärligt så kommer jag inte riktigt ihåg haha. Men det verkar vara många som köper det.
Vi har försökt i 20 månader nu :/
Ja man hoppas ju in i det sista. Hade varit i vecka 29 om jag inte fått mitt MA och den tanken gör ju inte saken bättre tyvärr...
Bim den 3-4 oktober men vet redan att vi inte lyckats denna gången ...redan börjat bli uppsvullen som alltid innan mens o känner att det är för sent för oss. Har fortfarande en så stark känsla att sista gången vi blev gravid (det som slutade i missfall) var sista chansen för oss...känner mih verkligen nere på botteb o energilös...trivs verkligen inte på mitt jobb längre, denna långa kamp med graviditet, viktnedgång, nyttig mat för att lyckas...känns som att jag får kämpa stenhårt bara för att hålla mig ovanför vattenytan just nu...
Klantiga jag råkade visst lägga upp detta i september tråden ist...
vad tror ni? :(
Testat negativt idag med testa tidigt, BIM 2/10. Hade på känn att det inte blivit något denna månaden heller. Kommer inte testa mer utan inväntar mens. Känner mig nere..
Såg att jag inte fanns med på listan. Skriver upp mig på 7/10 då jag borde ha BIM omkring 6-8 oktober.
BIM-lista oktober
30/9 Tasha82
1/10 Cassandra92, Pluviophile, Linneaa96, Z1987, MaalinJ, Ardnas89, Snöflingan28, JenniferBeckman
2/10 lw12, Miichaella, minnie768
3/10 Canary, novemberregn, kstadtjej87
4/10 kira16, brallison, nr2år2019
5/10 Siri88, EliMil, Nobasil, minimera
6/10 Lilla Lina, Canama, LaLa90, Nova92
7/10 puffen2009, Eliiin, miccim
8/10 carola18, teresee
9/10 småfossingar, sparv, idaisraelsson, Noanda
11/10 ero13
12/10 Lillva04
13/10 onlyme86, ksrg8887
15/10 Livethänder
16/10 mangon
17/10 AnnaOctavia, Pixma
18/10 Snartså
21/10 Kinan
22/10 korvstroganoff, Issari
23/10 heilena
26/10 Skuggviol
Tiden går så långsamt! Flo appen flyttade dessutom fram min BIM med två dagar ta nu är det 8 dagar kvar istället för 6..:( Kämpar mot mitt psyke med att hålla förväntningarna nere och att inte leta efter påhittade symtom som förra månaden. Sjukt påfrestande. Någon mer som känner samma sak?