Vi med BIM oktober 2018
Ni som tempar. Tror ni det är kört nu när tempen har gått ner tre dagar i rad? Har en vecka kvar till BIM
Ni som tempar. Tror ni det är kört nu när tempen har gått ner tre dagar i rad? Har en vecka kvar till BIM
Okej. Då får jag bara hoppas då!!! :D
Hur går de för er -sperm meets eggare-? Vi har följt metoden slaviskt fram till nu då vi fått lite panik och kört på för fullt haha! NC vidhöll att ÄL skulle vara i måndags (CD16). Fick nästan positivt ÄL test i lördags, trodde de skulle vara positivt i söndags men då var de nästan blankt igen! Så funderar på om jag hade ÄL i lördags ändå.... och idag säger NC att jag hade ÄL i fredags?! På CD13. Aldrig haft ÄL så tidigt förut.. Vi har iallafall haft sex CD8, CD10, CD12, CD14,CD15, CD16..... Hoppas hoppas de räcker! Är orolig att jag int ens haft ÄL fast NC säger de? Men de är väl säkrast att tempaom man vill veta sin ÄL har jag förstått??
Än så länge händer det inte så mycket för oss mer än att vi kör på varannan dag. Just nu testar jag med digitala ägglossningstester. Ägglossning förväntas ske på fre 28/9.
Håller tummarna för er! Men hur ser tempen ut för din del? Har den ökat?
Vi skulle ha myst igårkväll enligt ?smep?, är på BIM -9. Men en stressig kväll på jobbet och en tidig start idag ledde till att jag verkligen inte orkade :( drömde inatt att jag köpte ett tidigt graviditetstest från en bankomat, haha! Tänk vad detta sätter tankarna i rullning dygnet runt... xD
Stort grattis till plus ni som fått det redan!! :) <3
Men nääe, hotellnatten! :( ni åker väl iväg o myser lite ändå va? <3 tacksam ändå för att höra att vi inte var ensam om att hoppa ?sista ligget?, jag blev så besviken på mig själv men samtidigt.. alltså nån måtta får det vara :( tänk om man kunde va en sån som bara kollar på ett par kallingar o blev på smällen, haha..
Fasen vad jag hoppas för vår skull!! Nu nyss helst.. hehe.. :)
Där kom mensen. Tre dagar för tidigt. Jaja. Hann i alla fall inte ta etg negativt test. Sjukt besviken och ledsen.
Nån som tempar här eller som ha tempat vid tidigare graviditet? Sitter här och grubblar och letar symtom... men min temp har varit mycket högre än normalt i lutealfasen i några dagar nu. NC förutspår varje dag att tempen ska börja sjunka men den stiger bara... vågar man hoppas att detta betyder något? Genomsnitt temp lutealfasen för mig är 36,66 och idag hade jag 36,90. Kan inte komma ihåg att jag haft så hög temp förut om jag inte varit sjuk. Enligt NC är jag på ÄL+9 och BIM-3. I början av min cykel så var BIM 6/10 (idag BIM-6) men se har alltså NC ändrat vid ägglossningen.
Jag tempar också, med NC, det är första månaden för mig så kan väl inte säga att jag har stenkoll. Jag tänker dock att så länge din temp inte börjar sjunka vid bim så är det ett positivt tecken? :) att den fortsätter att öka skulle kunna anses som något bra det med. Du har inte känt dig dålig eller så, som skulle kunna vara en anledning till förhöjd temp? :)
Håller tummarna för dig!