Vi med BIM oktober 2018
Glad gubbe imorse så nu är det bara ligga ligga ligga och hålla tummarna!! :)
Glad gubbe imorse så nu är det bara ligga ligga ligga och hålla tummarna!! :)
Åhå spännande låter ju positivt! Håller tummarna för dig :) Tänker du testa eller invänta ev. Mens? Jag känner inget alls nu typ, tror inte det blivit något men kommer inte ihåg när jag började känna symptom sist. Men då hade jag dock inte en tanke på att jag kunde vara gravid så kände inte efter heller.
Idag är jag riktigt nedstämd. Har känt mig konstig hela veckan och haft molvärk. Men tempen bara fortsätter att sjunka. Så jag har börjat tappa hoppet. Blir så trött på mig själv att jag går och inbillar mig saker. JAg vet att man fortfarande kan vara gravid, men jag tänker att jag måste tänka realistiskt också. Fan den här processen är långt ifrån rolig längre.
Mindre blödning under morgonen... Hoppas (tror) att det bara var nid-blödning då de inte kom något blod vid nästa toalettbesök.. Åh vilken hemsk väntan...BIM på måndag 1/10
Ja verkligen ett helt gäng! Det tolkar jag som ett bra tecken :)
Förstår vad du menar. Har varit skengravid så många gånger. Nu har jag dock förstått att jag ofta inbillar mig och ignorerar det istället. Har inte haft några symtom dom senaste månaderna. Men det blir man så klart också ledsen av. Va ändå förberedd på att det inte skulle bli något den här gången heller men nu när det närmar sig BIM så blir jag ändå ledsen.
Haha de är en hemsk väntan! Ska du testa tidigare eller du inväntar måndag? :)
Åh att du klarar de, hahha! Jag tror jag testar i morgon, kan inte hålla mig längre!