Vi med BIM oktober 2018
Samma här, hade också gärna tempat men känns lönlöst när man jobbar vaken natt..
Samma här, hade också gärna tempat men känns lönlöst när man jobbar vaken natt..
Hej på er!
Hoppar in här. Bim idag faktiskt, tionde försöket. Har Alla symptom på att mensen ska börja som jag alltid har. Var till gyn under ägglossningen för att kolla att jag faktiskt har äl och allt var precis som det skulle. Läkaren tyckte vi ska fortsätta försöka ett tag till och händer inget inom ett par månader så börjar vi utreda mera. Tänker välja en annan läkare då!
Vi bestämde med mannen igår att vi försöker i november och december ännu, sen söker vi oss för utredning om inget hänt.
Önksar nu bara mensen ska börja så jag får nollställa tankarna och hoppet och satsa på nästa försök.
Saken är också den att jag fick konstaterad järnbristanemi ca tre veckor sedan och fick järninfusion. Det kan tydligen påverka fertiliteten väldigt mycket, mycket svårare för ägget att fastna om järndepoerna är tomma som jag hade. Nu hoppas jag att när min kropp lite stabiliseras att vi äntligen ska lyckas <3 det är tungt det här...
Ja, men dagar jag kliver av jobbet så sover jag inte mer än max en timme om ens något för att lyckas få tillbaka dygnet rätt så kommer vara dagar jag inte sover så det hade lixom inte blivit regelbundet.. :/ tänker att är jag inte gravid på ett år så ska jag försöka testa något sånt, men aldrig hört talats om AVA armband, vad är det? :)
Kände mig helt säkert på att jag var gravid då temp och symptom var extremt lika förra månadens kemiska graviditet. Hade rätt, plussade idag på ÄL+10. Samma dag som förra cykeln, trots att jag sagt att jag skulle låta bli att testa innan BIM. Får se om det håller längre än BIM+1 denna gång...
Var har du köpt det och vad kostar det? Låter bra ju! Är det en app kopplad till?
Ah den verkar ju inte dum alls! Kanske kan bli aktuellt om ett par månader om jag inte plussar innan dess :)
Jag kanske skulle kunna tänka mig att köpa en, så rabattkod tar jag gärna emot. :) Kostar det något sedan att ha själva appen?
Tog ett äl test nu och de är svagare än lördagens och söndagens. Har jag haft äl då? Eller har ja de idag?
Lämnar gruppen för är ändå ingen som svarar som man kan bolla med här
Jahopp, och där kom mensen. Igen. Verkar som det aldrig kommer bli vår tur. Jag är så himla ledsen och frustrerad. Hur tusan ska man egentligen göra för att bli gravid, inget vi gör funkar ju. Jag orkar snart inte försöka längre...