• Forumvärd

Har du röstat?

Valdagen närmar sig med stormsteg. Har du redan röstat eller inte?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du röstat?
  • Anonym (Idioti)
    qfnafnjf skrev 2018-08-30 17:35:24 följande:

Hah. Den dagen vi får en dålig diktator är den dagen jag gör något för folket och står mitt straff med ryggen rak och tar 400 slag.

Det har inte slagit dig att det är bara en bild som några reddit/internet pajasar försöker förmedla?

Nej men de som har ögonen öppna och bra människokännare samt de som är lite erfarna av livet och ser igenom manipulationer ser fördärvet och katastrofen som vi står inför pga inkompetenta narcissistiska och framförallt väldigt manipulerande politiker .
  • Anonym (Idioti)
    qfnafnjf skrev 2018-08-30 17:35:24 följande:

Hah. Den dagen vi får en dålig diktator är den dagen jag gör något för folket och står mitt straff med ryggen rak och tar 400 slag.

Det har inte slagit dig att det är bara en bild som några reddit/internet pajasar försöker förmedla?

Nej men de som har ögonen öppna och bra människokännare samt de som är lite erfarna av livet och ser igenom manipulationer ser fördärvet och katastrofen som vi står inför pga inkompetenta narcissistiska och framförallt väldigt manipulerande politiker .
  • qfnafnjf
    Anonym (Idioti) skrev 2018-08-30 17:39:53 följande:
    Äsch. Ta det med en klackspark det finns inget att oroa sig över någonsin.

Härligt med katastrof och fördärv. Så länge man har självkontroll.
  • Anonym (Idioti)
    qfnafnjf skrev 2018-08-30 17:46:50 följande:

Äsch. Ta det med en klackspark det finns inget att oroa sig över någonsin.

Härligt med katastrof och fördärv. Så länge man har självkontroll.

Det kommer du få se . Tyvärr styrs ju folks liv av politiker. Politiker styr de stackars människorna och inkräktar på deras liv men många människor är blinda för den sanningen eftersom man alltid levt med ett politikerstyrt samhälle och ser det som något normalt.
  • Decx

Nej, röstar inte.

Landet behöver en revolution och byggas upp på nytt.

• Anonym (Inte röstat än.)

Röstar på valdagen och på Direktdemokraterna.

• Anonym (Idioti)
    Decx skrev 2018-08-30 18:12:57 följande:

Nej, röstar inte.

Landet behöver en revolution och byggas upp på nytt.

Då måste du rösta blankt i detta helvetes politikerledda land. Som sagt så räknas en icke röst in på det partiet som fått flest röster av svenska folket vare sig du vill eller inte. Men en blank röst kan dom inte räkna in som en röst till det största partiet
  • Decx
    Anonym (Idioti) skrev 2018-08-30 18:17:18 följande:

Då måste du rösta blankt i detta helvetes politikerledda land. Som sagt så räknas en icke röst in på det partiet som fått flest röster av svenska folket vare sig du vill eller inte. Men en blank röst kan dom inte räkna in som en röst till det största partiet

För mej är en blankröst att man godkänner systemet men saknar alternativ så nej tack.

Huruvida dom vill räkna min röst som pest eller kolera kvittar.
  • Anonym (Idioti)
    Decx skrev 2018-08-30 18:29:55 följande:

För mej är en blankröst att man godkänner systemet men saknar alternativ så nej tack.

Huruvida dom vill räkna min röst som pest eller kolera kvittar.

Vid en blankröst så är det lika med att du inte röstar alls men annars om du helt låter bli så är du med och bidrar med en extra röst till det partiet som fått flest röster och det vill du inte
  • qfnafnjf
    Anonym (Idioti) skrev 2018-08-30 17:57:08 följande:
    Det kommer du få se . Tyvärr styrs ju folks liv av politiker. Politiker styr de stackars människorna och inkräktar på deras liv men många människor är blinda för den sanningen eftersom man alltid levt med ett politikerstyrt samhälle och ser det som något normalt.
    Jag har varit politiker och det finns de som styr politikerna också. Att vara politiker t.o.m. toppolitiker är fortfarande rätt långt ner i hierarkin.

Det är fantasitänkande att man är med och röstar utan att rösta. I så fall skulle även icke röstberättigade räknas också.
Svar på tråden Har du röstat?