nypan78 skrev 2018-12-20 09:25:26 följande:
Hej, det känns inget vidare tyvärr och jag gjorde något jättedumt och tjuvtestade igår dvs exakt en vecka efter isättningen. Det var ett test från babyplan (ej det tidiga) och den blev negativ vilket gjorde mig super besviken eftersom jag läste om en del som testat positiv så tidigt...så det blev några tårar men nu har jag lovat mig själv att testa tidigast på lördag igen, innan vi åker iväg inför julen.
Men jag räknar med det värsta. Hur det känns? Inget speciellt i brösten längre och det rycker och drar "där nere", kan lika väl vara känningar innan mensen kommer....
När jag fick tillbaka en tvådagars (som blev min son) för jättemånga år sedan testade vi positivt 12 dagar efter isättning om jag minns rätt, svagt då, men 14 dagar efter isättning var det tydligare. Resultatet är nästan 8 år gammal nu
Jag förstår att du blev besviken. Men det var ju tidigt testat så det behöver inte betyda något! Jag håller med dig, det är så jädra svårt att veta vad känningarna står för. Är det mens, lutinus eller en efterlängtad graviditet. Håller tummarna för dig på lördag eller när du nu väljer att testa!