• 122221

IVF start i HÖST - vi som ska göra vår första IVF

H@llon skrev 2018-10-24 17:21:18 följande:

Hur såg östrogenet ut?

Jag har också gjort lång behandling, sprayade i 15 dagar innan jag började med injektionerna. Kanske ålder som spelar in? Är 34.

Åh, samma här! 15 dagar, sen halverad dos sprej i samband med att jag startade med injektioner... asså jag är 26, men på läkaren lät det som att lång behandling kunde vara förmånligare för mig eftersom jag har endometrios. Suprecur är ju behandling mot även det, så de körde behandling mot det samtidigt :)

Östrogenet ser bra ut! Ska på VUL imorgon! Lite nervös :D
  • 122221
    Jooosen skrev 2018-10-25 09:08:02 följande:

Vad säger ni OM folk frågar om man ska skaffa barn? Jag ör så jävla rädd för den frågan jämt o ständigt... vill säga något som ändå knäpper dom på näsan.......

Min sambo brukar vara snabb med att svara att han jobbar på det så fort någon frågar haha.... ganska skönt sätt att skämta bort det på, men självklart kanske fet inte är ett ultimat svar i alla situationer haha...
  • 122221
    Längtanefterplus skrev 2018-10-24 21:25:07 följande:

Imorgon är det dags för äggplock.. jag är så nervös.. larmet ringer 04.45..Är nog bäst att försöka sova..

Hej!! Hur gick det för dig idag? Hoppas att allt gick bra! <3
  • 122221

Men wow! Det är väl jättejättebra resultat?! Va roligt! Härligt att du ligger steget före mig så du kan rapportera allt haha... men du vad fixk du för något? Och hur lång tid innan ÄP fick du ta medicin/bedövning? Hah

H@llon skrev 2018-10-25 16:19:08 följande:

Läkarna vet bäst, dom tar nog hänsyn till många faktorer när de tar beslut om behandling.

Härligt, hoppas du har många äggblåsor också!

Var på äggplock idag, 11 st ägg från mig och 15 miljoner spermier från min sambo. Det var inte alls så farligt som jag föreställt mig, men så knarkade som ner mig också. =P

• 122221
    En som längtar skrev 2018-10-25 16:53:43 följande: