• Madeng

BF APRIL 2019

Har precis plussat och kan ju inte hitta en tråd för BF april 2019! Går gärna med i en om jag har missat i flödet annars så startar jag en här. Någon som är intresserad av att följas i en (hemlig) Facebook grupp?? ??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-07-23 07:43
    Grupp skapad! Gruppen är helt hemlig och är inte planerad att bli överdrivet stor. Vill du vara med? Skicka mig din mailadress du använder på Facebook så bjuder jag in.
    Grattis till alla plus!

• Svar på tråden BF APRIL 2019
  • Toligu

Utebliven 2 dagar , vi kände för att avvakta fram till söndag iallafall. Men Ett samtal i eftermiddags om att min morfar gått bort bara minuterna innan så kände att jag måste få veta idag NU, ett tydligt + på stickan blev det Så denna dag har varit hela havet stormar. Men nu är vi så glada så vi spricker.

Första barnet

9/4-19 (om jag tolkar allt rätt)

Vill gärna vara med i hemliga gruppen

Tossan400@hotmail.com

• Ciisen

Oj, blev lite konstiga ?????? Där i början ha ha.. ville bara gratulera och skriva !!!!!

• SRJ

Åh vad glad jag blir att redan se en grupp för bf april 2019! Jag plussade för fyra dagar sen och har beräknat bf 2 april! Vi har försökt få till syskon i 3,5 år så förstå chocken när det plötsligt blev ett POSITIVT graviditetstest!

• Ekskan
    Toligu skrev 2018-08-02 21:53:32 följande:

Utebliven 2 dagar , vi kände för att avvakta fram till söndag iallafall. Men Ett samtal i eftermiddags om att min morfar gått bort bara minuterna innan så kände att jag måste få veta idag NU, ett tydligt + på stickan blev det Så denna dag har varit hela havet stormar. Men nu är vi så glada så vi spricker.

Första barnet

9/4-19 (om jag tolkar allt rätt)

Vill gärna vara med i hemliga gruppen

[email protected]

Beklagar sorgen men även stort grattis till plusset!
    Så härligt att livet kan vända på bara några sekunder! Glad

• Billieblue
    Madeng skrev 2018-07-22 20:07:40 följande:

Har precis plussat och kan ju inte hitta en tråd för BF april 2019! Går gärna med i en om jag har missat i flödet annars så startar jag en här. Någon som är intresserad av att följas i en (hemlig) Facebook grupp?? ??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-07-23 07:43

Grupp skapad! Gruppen är helt hemlig och är inte planerad att bli överdrivet stor. Vill du vara med? Skicka mig din mailadress du använder på Facebook så bjuder jag in.

Grattis till alla plus!

Hej! Jag plussade igår på bim+5

Jag är gärna med i en fb-grupp, skickade min mail till dig igår i privat meddelande
Svar på tråden BF APRIL 2019