• Madeng

BF APRIL 2019

Har precis plussat och kan ju inte hitta en tråd för BF april 2019! Går gärna med i en om jag har missat i flödet annars så startar jag en här. Någon som är intresserad av att följas i en (hemlig) Facebook grupp?? ??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-07-23 07:43
    Grupp skapad! Gruppen är helt hemlig och är inte planerad att bli överdrivet stor. Vill du vara med? Skicka mig din mailadress du använder på Facebook så bjuder jag in.
    Grattis till alla plus!

• Svar på tråden BF APRIL 2019
  • Sonaten

Jag fick ett svagt plus i förrgår, och ska testa igen imorgon bitti eller så för att få det bekräftat. BIM +2 tisdag. Jag har två barn sedan tidigare och haft ett ma nyligen. Är gärna med i fb-gruppen.

• Madeng

Det flyter på! :) Inbjudan är skickad till er alla. Se så det har nåt fram.

• Nathiis

Fick ett plus i Måndags och Tisdags på tester från graviditetskollen men vågade inte ta in det.

Tog idag ett digitalt clear blue och fick besked att jag är gravid <3

Enligt Nc ska bf vara 5/4 :D

Är så obeskrivligt glad men har nog fortfarande inte förstått ! Nu få vi väl bara se till att ringa mvc.

• Sanzo

Hej!! Jag är jätte gärna också med :) Det är vårat första barn och vi Plussade i måndags, så den runt den 9/4 :)

• Madeng

Grattis Sanzo! Skicka mig din mailadressså bjuder jag in :)

• Nelmel

Plussade i tisdags. Bf 2/4 enligt app. Är gärna med i gruppen.:)

• nissepisse

Hej!

Plussat med första barnet.. oplanerat och har en ganska orolig och skrämd sambo.. Barnplanerna var inom 2 års tid, så han känner sig inte redo.. förhoppningsvis smälter han nyheterna snart..

Har problem med TPOAK och sköldkörteln sen 1 år tillbaka, så jag tycker det är en glad överraskning eftersom min läkare sagt att vi troligtvis kommer behöva ha hjälp med bebisverkstaden.. någon med erfarenhet i detta kring en skrämd sambo?

Svar på tråden BF APRIL 2019