• Madeng

BF APRIL 2019

Har precis plussat och kan ju inte hitta en tråd för BF april 2019! Går gärna med i en om jag har missat i flödet annars så startar jag en här. Någon som är intresserad av att följas i en (hemlig) Facebook grupp?? ??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-07-23 07:43
    Grupp skapad! Gruppen är helt hemlig och är inte planerad att bli överdrivet stor. Vill du vara med? Skicka mig din mailadress du använder på Facebook så bjuder jag in.
    Grattis till alla plus!

• Svar på tråden BF APRIL 2019
  • haaannaaae

Plussade igår, beräknat BF 27/4. Vill också vara med i Facebook gruppen, skickar PM!

• nadie2019
    haaannaaae skrev 2018-08-12 12:08:33 följande:

Plussade igår, beräknat BF 27/4. Vill också vara med i Facebook gruppen, skickar PM!

Vill också vara med. Hur gör man?
  • Cecilia84
    Madeng skrev 2018-08-09 21:08:02 följande:

Har du fått inbjudan?

Hm, måste jag gå in på mejlen för att acceptera inbjudan? För jag kommer inte in på dem mejlen nu, får försöka byta mail kopplad till FB!
  • Thorax
    Cecilia84 skrev 2018-08-12 14:29:45 följande:

Hm, måste jag gå in på mejlen för att acceptera inbjudan? För jag kommer inte in på dem mejlen nu, får försöka byta mail kopplad till FB!

Det måste vara mailen kopplad till kontot
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • Gympafröken

Plussade på ett tidigt test i lördags, men känner mig fort farande osäker på om det kan vara sant. Lycklig, men vågar inte riktigt glädjas. Ja, ni förstår känslan. Jag är gärna med i gruppen. Har skickat pm med mail. Tack för ett bra initiativ!

• Thorax
    Gympafröken skrev 2018-08-16 00:26:01 följande:

Plussade på ett tidigt test i lördags, men känner mig fort farande osäker på om det kan vara sant. Lycklig, men vågar inte riktigt glädjas. Ja, ni förstår känslan. Jag är gärna med i gruppen. Har skickat pm med mail. Tack för ett bra initiativ!

Vet vad du menar. Jag skulle helst vilja testa varje dag med g-test bara för att fatta :D
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • FrökenLinda

Hej!

Oj,oj. Aldrig trodde jag att jag skulle bli aktiv här på familjeliv igen. Men det blev visst en liten?hoppsan? som är beräknad i april. (Ca18:e).

Jag är 33 år och har två barn sedan innan. En blivande 10 åring och en 6 åring.

Fick ett missfall i V8 i december, även det var en oplanerad graviditet. Men då var vi så chockade och visste inte riktigt vad vi skulle känna. När vi väl hade vant oss vid tanken på 3 barn så blev det ett missfall.

Men nu är vi nog lite mera positiva till att en liten ska komma om allt går vägen denna gång dvs.

Kul med fler blivande 3-barns mammor i gruppen! Och grattis till alla som har plussat! ??????

Svar på tråden BF APRIL 2019