BF mars 2019 - stannar på FL
Idag slog det över till +3 på digitalt V.6, 5+5!! Sån lättnad! Var även på informationsmöte hos barnmorskan i måndags. Vi bokade in ett tidigt vul om två veckor
Idag slog det över till +3 på digitalt V.6, 5+5!! Sån lättnad! Var även på informationsmöte hos barnmorskan i måndags. Vi bokade in ett tidigt vul om två veckor
Idag var jag på tidigt ultraljud & allt såg bra ut! Jag grät av lycka!! Har väntat så länge på detta och så fick vi äntligen vara med om det! Lilla mini var 1,32 cm och är i vecka 7+6, precis som mina beräkningar.
BF 2019 MARS
16 - Frugan89, Nicciz
29 - XAHHA
Någon mer har som har bakåtlutad livmoder?
Har sedan några dagar tillbaka haft ont i ryggen om jag stått upp länge, men idag har jag haft riktigt ont i ryggen/svanken ner mot rumpan. Kan man seriöst få foglossning så här tidigt eller kan det vara för att jag har en bakåtlutad livmoder? Tänker om den skulle trycka bakåt mot ryggen? V 8+3
Har också börjat få ont i ryggen och det går ner i benen och har ?mensvärk? oftare. Så foglossning kan man få tidigt, inte kul men det kommer något bra utav de
Jag är i v.11(10+6) så går in i v.12 imorgon. Man får bara hoppas att de inte blir värre. Nu kan jag ju ändå jobba och leva normalt, det gör bara lite ondare i svanken och det går ner i benen mer än vad man är van vid.
Men känner du eller flera att de drar i sidan av magen och längre ner i magen? Det är väl växtvärk?
Jag har redan foglossning, men så är det ju andra barnet för mig också plus att jag blev av med förlossningen från förra graviditeten för bara några månader sedan. Är i v 8+6
Fler än jag som blöder efter samlag ? Enligt bm ingen fara men blir ändå orolig... v 13 nu..
Hej! Jaha då lämnar jag tråden som jag trodde. Började blöda idag och de konstaterade att bäbisen hade dött i v.8. Är själv i v.12. Så nu blir det en jävla massa läkare för detta var 7:de gången på 3år.
Men jag håller tummarna för er alla andra och hoppas jag snart får hålla min bäbis.
Vecka 14, och så. jäkla. Trött!
Illamåendet är bättre men kommer såfort det går för långt mellan måltiderna.
Någon mer som har enorm växtvärk? Känns ungefär som mensvärk. Frågade barnmorskan om det då jag går på tätare kontroller pga högt blodtryck just nu, hon sa att det är normalt. Men ändå hemskt oroväckande o ha sån molande värk varje dag sen vecka 11. Men men, antar det känns mer andra gången bara, minns inte att det va så med sonen.