• Ereya

BIM 1-15/7, här samlas vi!

Hej hej! Gör en ny tråd då det inte är så himla kul att hoppa in i en med 400 inlägg. Här är alla välkomna med BIM runtikring 1-15/7! Såklart även andra, tidigare som senare BIM.

Jag kör med rosenrot pga styrketräning och knappt märkbar ägglossning och denna månad hade jag VÄRLDENS tydligaste ägglossning 21-22/6! Kunde "bygga broar" till Finland i princip Hade sex den 19 och den 20:nde så nu håller jag mina egna tummar hårt!

• Svar på tråden BIM 1-15/7, här samlas vi!
  • Jevi87
    MammaKA skrev 2018-07-01 11:41:08 följande:

Denna väntan är så jobbig, speciellt när man är ledig. Och idag känns det verkligen som att mensen kan komma när som helst. Trist. Kom och gå så vi kan försöka igen! Haha.

Har ni semester än? Jag jobbar en vecka till.

Åh hoppas den inte kmr för dig. Men som du säger, kmr den så vill man att den kmr och går fort så man kan köra igång med nästa försök. :)

Jag har semester om tre veckor. Skulle vara skönt med lite semester nu. Kunna slappna av lite och hitta på saker så man tänker på annat. :)
  • Jevi87
    Ereya skrev 2018-07-01 09:57:32 följande:

Testade idag, kunde inte hålla mig. ÄL+10, BIM-5. Det var inte helt blankt men så supersvagt så det ibland inte ens gick att se. Nu håller jag ut till tisdag och testar igen, och om det inte visar nåt så på fredag, dagen innan beräknad mens :)

Men guud så spännande! Håller tummarna för att det är början till ett plus för er!! :)
  • Längtansblåblomma
    Jevi87 skrev 2018-07-01 12:32:08 följande:

Men guud så spännande! Håller tummarna för att det är början till ett plus för er!! :)

Spännande!! Ska hålla mina tummar för ett tydligt plus inom några dagar, så kul!!!
  • MammaKA
    Jevi87 skrev 2018-07-01 12:11:45 följande:

Ja så jäkla tråkigt. Och det värsta är att man känner efter så mkt så man har ju varenda graviditetssympton så man får ju lite hopp innan. Men det är bara ladda om. Och nästa gång ska jag försöka att inte tänka på det för mkt och ?leta? massa symptom. Och som du säger, när man blickar bakåt så har ju tiden ändå gått fort fast att man inte tycker det just nu.

Åh va tråkigt, men som sagt det kanske var för tidigt, vissa ger ju inte utslag förens dom passerat BIM. Håller tummarna för dig att det är så!

Usch förstår känslan. Ja man känner massa symptom och sen är det kanske helt i onödan. Som du säger är det bäst att inte leta symptom men det är svårt att låta bli när man känner de skarpt. Ja visst är det så.

Ja vi får se...
  • MammaKA
    Jevi87 skrev 2018-07-01 12:29:56 följande:

Åh hoppas den inte kmr för dig. Men som du säger, kmr den så vill man att den kmr och går fort så man kan köra igång med nästa försök. :)

Jag har semester om tre veckor. Skulle vara skönt med lite semester nu. Kunna slappna av lite och hitta på saker så man tänker på annat. :)

Ja vi får se helt enkelt. Så är det verkligen!

Okej, ja det är ju ett tag kvar men det går ju ändå ganska fort.
  • Ölandstoka

Hakar på. Vårt andra försök på första barnet.

Tempar och blev förvirrad denna cykel. Hade indikationer på bim både onsdag 27 juni och imorgon, 2-3 juli. Fick upp hoppet ordentligt men testade negativt i fredags, så nu hoppas jag att det var det senare datumet som stämde och att det var för tidigt för att testa (äl +11). Hade lite spottings i fredags men de gick över. Är lite spännande :)

• Esme08

Ja snart kommer väl tanten med buller o bång.. lite konstigt bara har aldrig haft ont i blygdbenet innan mens.. nån som haft dt?

Va lite smått läskigt för dt kändes rätt bra dt där.. nu e dt lugnt igen men verkar som dt kommer och går

• Ereya
    Ölandstoka skrev 2018-07-01 19:03:02 följande:

Hakar på. Vårt andra försök på första barnet.

Tempar och blev förvirrad denna cykel. Hade indikationer på bim både onsdag 27 juni och imorgon, 2-3 juli. Fick upp hoppet ordentligt men testade negativt i fredags, så nu hoppas jag att det var det senare datumet som stämde och att det var för tidigt för att testa (äl +11). Hade lite spottings i fredags men de gick över. Är lite spännande :)

Kn det ha varit nidblödning i fredags? Ibland hoppar mensen över en månad och det kan ju vara så för dig också, men vi hoppas såklart på ett plus!!
  • Ölandstoka
    Ereya skrev 2018-07-01 20:39:02 följande:

Kn det ha varit nidblödning i fredags? Ibland hoppar mensen över en månad och det kan ju vara så för dig också, men vi hoppas såklart på ett plus!!

Jag tempar och hade en ökning i samband med äl-flytningar och ömma bröst några dagar senare så jag känner mig säker på att jag har haft ägglossning. Hoppas verkligen att det var nidis i fredags!

Hoppas på massor av plus de kommande veckorna! :D
Svar på tråden BIM 1-15/7, här samlas vi!