Längtansblåblomma skrev 2018-07-01 08:58:53 följande:
Åh så tråkigt:(vet precis hur det känns. Jag kände mig jätte deppig förra månaden när mensen kom, även om jag gjort ett negativt test dagarna innan och var inställd på att det inte skulle bli nåt.. Hoppet är ju ändå det sista man har, och när det blir så defenitivt rasar världen för ett tag. Min sambo är också bortrest en del i sitt jobb, så blir det inget denna ggn heller får vi göra ett uppehåll på typ 8(evighets!!)veckor till nästa försök i augusti, Såååå segt! :/
önskar dig bättre lycka nästa gång<3
Mm jag vet, man hoppas ju in i det sista, trots att man känner att mensen är på g. Man går ju under helt för ett tag. Men man får tvinga sig själv att börja peppa inför nästa försök istället och hoppas på bättre lycka då! Den här mensen har varit förjäklig också bara för det. Jag har endometrios och inatt låg jag vaken i flera timmar med smärta som gjorde att jag fick springa upp och spy och nästan svimmade. Då blir man ju extra irriterad att den kom. Det skulle vara sååå skönt att få slippa mensen på ett tag! :)
Det är ju sjukt segt när männen måste vara bortresta. Man vill ju så gärna få till ett försök varje gång. Och man blir så irriterad och nere av vetskapen av att man måste hoppa över ett försök. Förstår dig att det känns som en evighet. Vårt nästa försök blir också i Augusti känns som det är såååå långt bort!
Tack detsamma! Nu håller vi tummarna för att det lyckas bättre för oss båda i Augusti! :)