Smala tjejer som tänder på tjocka killar
Finns det?
Finns det?
Visst finns det. Jag räknas som smal, väger ca 58 till mina 168 cm. Gillar större killar där det finns att ta på. Ett plus är att jag känner mig extra liten.
Jag väger 50 kg och har haft killar som vägt tre gånger så mycket som jag.. Ska inte påstå att jag tänder på övervikten i sig, utan snarare att jag inte tycker att det är så viktigt om killen är smal eller stor!
Men sexuellt kan det vara en lite spännande känsla iof med en stor tung man över sig.
Jag väger 50 kg och har haft killar som vägt tre gånger så mycket som jag.. Ska inte påstå att jag tänder på övervikten i sig, utan snarare att jag inte tycker att det är så viktigt om killen är smal eller stor!
Men sexuellt kan det vara en lite spännande känsla iof med en stor tung man över sig.
Hellre att killen är för tjock än för smal. Jag vill att mannen ska vara större än mig. Inte så att jag går runt & tänder på tjockare. Men det gör absolut ingenting att han är lite överviktig om intresse finns att kanske hårda upp sig lite. Många tjocka killar har ju oftast varit riktigt tränade en gång. Men jag tänder absolut inte på direkt fläskiga & extren fettma. Svårt förklara. Jag är liten själv!
Komplexen? Knappast. Att tjocka kvinnor dras till tjocka män är verkligen synd, men det har säkerligen andra orsaker.
Visst finns det. Jag räknas som smal, väger ca 58 till mina 168 cm. Gillar större killar där det finns att ta på. Ett plus är att jag känner mig extra liten.