Smala tjejer som tänder på tjocka killar
Finns det?
Finns det?
Åh! En tråd för mig!
Jag är smal, slank kropp, stora tuttar, lagom stor rumpa, timglaskroppen, det där eftertraktade thigh gap, och det mesta som anses vara väldigt åtråvärt i mångas ögon. Jag är en sån där tjej som med bara mitt utseende kan få folk att köra av vägen. Jag väger strax under 60 kg till mina 170 cm. Jag tänder överhuvudtaget inte sexuellt på smala killar. Det ska vara fett! Gärna dubbla min vikt, så 120 kg och uppåt. Min sambo väger runt 130, och han har gått upp 40 kg sen vi blev tillsammans för tre år sen. Jag har aldrig haft ett så bra sexliv någonsin förut som jag har med honom, för jag har aldrig varit så sexuellt attraherad av någon förr som jag är av honom, mycket tack vare hans kropp och hans vikt. Jag lägger för övrigt till att förutom fetma så avgudar jag kroppshår, inklusive könshår. Orakat ska det vara!
Så visst fan finns det smala tjejer som tänder på tjocka killar. Jag är dock medveten om att jag är i minoritet.
Det säger ju sig självt, man är mer skyddad för yttre påfrestningar.
Vem rekommenderar undervikt, menar du?
Jag väger 50 kg och har haft killar som vägt tre gånger så mycket som jag.. Ska inte påstå att jag tänder på övervikten i sig, utan snarare att jag inte tycker att det är så viktigt om killen är smal eller stor!
Men sexuellt kan det vara en lite spännande känsla iof med en stor tung man över sig.
Det säger ju sig självt, man är mer skyddad för yttre påfrestningar.
Vem rekommenderar undervikt, menar du?
Det är säkert sant, varför din preferens för smala män förblir ännu mer subjektiv då.
Sedan, jag försvarar absolut inte ett osunt leverne, kan det finnas orsaker till människors fetma/påtagliga övervikt också.
Åh! En tråd för mig!
Jag är smal, slank kropp, stora tuttar, lagom stor rumpa, timglaskroppen, det där eftertraktade thigh gap, och det mesta som anses vara väldigt åtråvärt i mångas ögon. Jag är en sån där tjej som med bara mitt utseende kan få folk att köra av vägen. Jag väger strax under 60 kg till mina 170 cm. Jag tänder överhuvudtaget inte sexuellt på smala killar. Det ska vara fett! Gärna dubbla min vikt, så 120 kg och uppåt. Min sambo väger runt 130, och han har gått upp 40 kg sen vi blev tillsammans för tre år sen. Jag har aldrig haft ett så bra sexliv någonsin förut som jag har med honom, för jag har aldrig varit så sexuellt attraherad av någon förr som jag är av honom, mycket tack vare hans kropp och hans vikt. Jag lägger för övrigt till att förutom fetma så avgudar jag kroppshår, inklusive könshår. Orakat ska det vara!
Så visst fan finns det smala tjejer som tänder på tjocka killar. Jag är dock medveten om att jag är i minoritet.
Eeeh.....så ifall någon inte rekommenderar övervikt så betyder det de fakto att han/hon/dem rekommenderar......undervikt.
ELLER !!!
Det är åtminstone SÅ jag tolkar ditt svar.
Haha, FY FAN vilket oseriöst svar!
Först heter det att läkare rekommenderar övervikt, och när du blir ifrågasatt ändras det kvickt till "det säger sig självt".
Men du slutar inte där, du har även mage att försöka lägga ord i munnen på personen, som aldrig sagt eller antytt att undervikt skulle vara rekommenderat av någon.
Att man inte är överviktig betyder inte att man nödvändigtvis är underviktigt. Det finns nämligen något som kallas för normalvikt.