Smala tjejer som tänder på tjocka killar
Finns det?
Finns det?
5 kg övervikt har ju visat sig vara det mest hälsosamma.
Du verkar fientligt inställd till överviktiga människor.
Hur menar du? Halva befolkningen har nån form av övervikt och jag skulle aldrig orka gå runt att ha något emot varannan person. Eller menar du egentligen att du föredrar när problem förnekas.
Men visst tar den undersökningen ingen hänsyn till varför de mycket få vuxna som är riktigt smala är det? Alltså att en stor del av dem är smala för att de är allvarligt sjuka (kort livslängd). Friska smala personer lever längst, men framför allt så har de ju större lvskvalitet jämfört med de som blir begränsade (kroppsligt, urval av partners) av sin övervikt.
Det är en jäkla skillnad på "övervikt" och fetma.
Med mina 105kg på 183 cm är jag kraftigt överviktig...
Dock med 11% kroppsfett allt annat än fet. Fetma är ett samhällsproblem. Oansvariga, lata okunniga människor som låter sig förfalla och kostar samhället en satans massa pengar. Varför skulle man inte vara fientligt inställd till det?
Nu är lätt övervikt rekommenderat av läkare. Fetma har du dock rätt i att det är väldigt allvarligt. Sockerskatt, som i Norge, är nog första steget att gå.
Nackdelen är väl kanske att man då blir aktiv karriärmänniska som aldrig kan ta ut svängarna, med alkohol t ex.
Vad menar du? Ska man tro Familjeliv så uppskattas överviktiga människor, typ som relations-/sex-material. Men du får förstås gärna föredra smala män om du vill.
Vilken jävla diskution? Man får väl tända på vem o hur som helst? Det finns väl smala killar som tänder på tjocka tjejer så varför inte vice versa? Låt folk gilla vad dom gillar!
Snälla visa en seriös artikel undertecknad ett läkarteam där man rekommenderar övervikt. Om det ska ha betydelse får du också visa var WHO eller folkhälsomyndigheten verifierar att det är den övergripande inställningen.
Att det finns folk här och där som vill tro det är inte konstigt när man vill normalisera det som man själv besitter.
Jag har upplevt att det är lika här som IRL att majoriteten av de som ksn tänka sig överviktigs partners har extra kilon själva. Såg till och med en alldeles nyss som beskrev att han det var obekvämt att partnern var perfekt smal för han kände sig själv undermålig då.