Ska Sverige ta efter Danmark och införa burkaförbud?
Är inte upp till mig att förklara utan du får väl fråga de som lever så. Eller tror du inte att det finns?
Är inte upp till mig att förklara utan du får väl fråga de som lever så. Eller tror du inte att det finns?
Nej, min video visade motsatsen. Dvs det du använder som argument. Att gå emot fakta. Jag pratar om tro, inte fakta.
Jag vet vad du tror och vad du tycker. Men det är inte samma som fakta.
Vi pratar inte religion, vi pratar individuell tro och att vara t ex kristen.
Enligt dig ja. Du bestämmer inte om andra är exempelvis kristna eller inte..
Mm vad du har för monolog med dig själv är ointressant. Vi diskuterade angående om ex en kristen kan vara en kristen om den tror på annat.
Enligt dig ja. Du bestämmer inte om andra är exempelvis kristna eller inte..
Nej du, och vad bra att du ändrat dig där med.
Jaha så nu har du ändrat dig alltså. Framsteg.
Nej utan individen gör det.
Enligt dig ja
Du glömde vad vi diskuterade för längesen. Det är därför du ändrar dig hela tiden. Du behöver iallafall inte spela dum.
Tvärtom så köper du allt.
Varför upprepar du dig och skriver exakt samma som du redan skrivit säkert ett tiotal gånger i tråden?
Vi tycker olika. Jag kommer inte ändra mig för att du upprepar dig. Speciellt inte när jag är den som har rätt också. Du har också rätt delvis att det finns många som tänker så. En annan del av sanningen är att fler tänker på ett annat sätt. Du blundar för att de som inte tänker som du och du godkänner inom dem som exempelvis en kristen.
Du är medveten om att det finns judar som är kristna. Muslimer som kristna osv. Det är fullt möjligt alltså eftersom det finns sådana personer.