LängtarEfterMinÄlskadeSon skrev 2018-07-12 17:00:16 följande:
Jag kanske är ensam om dethär, men nu under graviditeten så vill int sambon ligga, han tänder int på den gravida biten och magen.. Jag behöver den närheten av honom o jag är tvärtom ja har blivit kåt som ett djur nu på sista tiden.. Men ja har kommit på honom att han tittar på porr, och jag blir så ledsen! Jag känner mig otillräcklig, tjock, ful, ja allt negativt som finns.. Har sagt det te honom och han har sagt det att så ska jag int känna och han har förklarat utförligt för mig. Men jag kan int släppa det?! Jag gråter många nätter för det känns som jag int räcker te längre.. Mitt självförtroende är redan urkasst o de hjälpte int o komma på hans porrtittande.
Yikes känner mig som världens lipsill men alltså haha jag är så rädd att han int kommer vilja ligga med mig även efter graviditeten, o de kan förstöra mycket då jag anser att den kontakten ska funnits vid glöd! Behövde skriva av mig bara..
Hmm vad jobbigt. Jag tror dock att det inte är helt ovanligt att vissa killar helt enkelt inte vill ligga eller tycker det känns jobbigt att ha sex när de vet att det ligger en bebis där inne.
Sen att du behöver närhet borde han ju lyssna på. Man måste ju inte ha sex, finns ju så mycket annan närhet.
Tror ändå att kommunikation är så viktigt och att ni pratar om det här. Vet han om att du vet att han tittar på porr? Vet inte riktigt vad jag ska ge dig för råd men tror ändå att det bästa ni kan göra är att försöka prata om det. Ta upp din oro för hur det kommer bli sen så han är medveten om den.
Snart kommer ni ha annat att fokusera på så passa på att prata nu! Stor kram