LängtarEfterMinÄlskadeSon skrev 2018-07-11 10:44:52 följande:
Hello igen! Jag glömmer alltid bort min egna tråd haha! Hur mår ni tjejer? Hur mår era bebis/bebisar?
Jag sitter här o väntar o väntar... Haft konstant huvudvärk i 5dagar nu (börjar bli orolig) och världens värk på nätterna när jag sover och innan jag somnar... Det gör så ont o jag vet int hur jag ska tolka signalerna!! Jag är rädd med andra ord.. Vaknar av värkar/mensvärken som är så kraftig att mina ben ger upp på mig, vad ska jag göra?!
Hej hej, här händer det inte mycket kan jag säga. Typ ingenting. Dock så trycker han neråt och jag får rejäl molvärk emellanåt. Igår kunde jag inte sitta i soffan för han tryckte så och de där ilningarna gör riktigt ont.
Men du, huvudvärk låter jobbigt. Har du kollat ditt blodtryck och urin? När ska du till bm nästa gång?
Värken är nog kroppen som förbereder sig så det är inget att oroa sig för :) Har likadant.
Men eftersom du är orolig så tycker jag du ska prata med din bm. Får du regelbundna värkar så kontaktar du förlossningen. Du kan väl ringa de angående din huvudvärk också om du inte har en tid snart till din bm.