Finns Utländsk kvinnor som gillar Svenska män?
finns det några utländska kvinnor som föredrar Svenska män? Kram
finns det några utländska kvinnor som föredrar Svenska män? Kram
I början när jag träffar de så får jag väldigt många frågor. Kan även vara att jag märker att de är mer försiktiga också. Efter att man hängt ett tag så ser de att jag typ är som "de". Då brukar man bara släppa och allt blir som en vanlig relation.
Ja, pratar mitt modersmål hemma/flytande .
Blev faktiskt nyfiken för många år sedan. Innan har jag alltid haft utländska killar. (inte många) men tillräckligt många för att kunna säga att jag aldrig skulle vilja träffa en utländsk kille igen. Men hur som helst så fattade jag tycke för svenska killar efter att jag nästan insåg hur utländka killar var( tyvärr alla lika) + hört mycket snack av mina kompisar som har utländska killar.
Många nackdelar med utlänska killar:
Du är inte tillsammans med bara honom, även hans familj måste gilla dig, dessutom smyger de med än då man knappast får ha en relation innan giftermål.
Du måste helst vara orörd- fast de själva knullat runt hej vilt.
Du kan inte dyka upp hemma hos de bara sådär.
Du får inte klä dig för tight/"utmanande" .
Du får inte ha killkompisar.
Du måste vara en hemmafru i framtiden. Glöm att de jättebebisarna ens tänker röra en dammsugare i framtiden.
De har kontroll behov.
Deras föräldrar bestämmer över de.
De måste ge sina föräldrar pengar.
De förbjuder dig att äta fläsk
Ja, listan kan göras lång men det får man ta en annan gång.
Svenska killar däremot: De är så fina, lugna, ärliga, öppna, vet inte ens vad "utmanande" kläder betyder, fin uppfostran(alla är lika värda och fina), världens snällaste föräldrar, jordnära, roliga.- listan kan även göras lång här med.
Har du dina rötter i mellanöstern?
Dejtar du någon svensk?
Är du tjej eller kille förresten?
I början när jag träffar de så får jag väldigt många frågor. Kan även vara att jag märker att de är mer försiktiga också. Efter att man hängt ett tag så ser de att jag typ är som "de". Då brukar man bara släppa och allt blir som en vanlig relation.
Ja, pratar mitt modersmål hemma/flytande .
Blev faktiskt nyfiken för många år sedan.
Svenska killar däremot: De är så fina, lugna, ärliga, öppna, vet inte ens vad "utmanande" kläder betyder, fin uppfostran(alla är lika värda och fina), världens snällaste föräldrar, jordnära, roliga.- listan kan även göras lång här med.
mycket snack av mina kompisar
Nej nej!! vi brukade skoja om svenska männen!! Svenska prinskorven!! :))