Finns Utländsk kvinnor som gillar Svenska män?
finns det några utländska kvinnor som föredrar Svenska män? Kram
finns det några utländska kvinnor som föredrar Svenska män? Kram
Det är utländska kvinnor som har gillat mig. Svarta, sydamerikanskor, öststatskvinnor.
Inte varit ihop med nån dock, och bara stött på en. En serbiska. Hon sa nej.
Just persiska och kurdiska tjejer är jag lite extra svag för. Oftast otroligt fina och nästan alla kan svenska språket, och många är egenföretagare och drivna sen är de ofta inte lika konservativa i sättet som många andra från Mellanöstern.
Just persiska och kurdiska tjejer är jag lite extra svag för. Oftast otroligt fina och nästan alla kan svenska språket, och många är egenföretagare och drivna
Har du haft möjligheten att träffa någon. Faller du ofta för tjejerna
Har du umgåtts pratat med tjejerna. Dock har jag aldrig tänkt på att tjejerna är egenföretagare frisörska är det jag kommer på .Vet att många annars jobbar på apotek
Just persiska och kurdiska tjejer är jag lite extra svag för. Oftast otroligt fina och nästan alla kan svenska språket, och många är egenföretagare och drivna sen är de ofta inte lika konservativa i sättet som många andra från Mellanöstern.
Jag dejtade en Persisk kvinna ett tag - väldigt vacker och bra på alla sätt, bra yrke. Hon hade tagit till sig av den västerländska livsstilen och var inte religös. Nu gjorde tyvärr det fysiska avståndet oss emellan att det inte fungerade att ha ett seriöst förhållande.
Nej, aldrig De pratar flytande svenska båda två!
Så båda är födda i Sverige? Hade du det väldigt lätt för att lära dig ditt modersmål?
Alltid haft svenska killar, de är så fina och ärliga! Men tråkigt och synd att just alla säger att de inte vågar ragga upp P
Just persiska och kurdiska tjejer är jag lite extra svag för. Oftast otroligt fina och nästan alla kan svenska språket, och många är egenföretagare och drivna .
Nu är jag gift meeeen, om möjlighet gavs skulle jag utan att tveka vilja ha en jämnårig eller något yngre ca 35 årig iranska, persisk eller kurdisk tjej med fina drag. Slöja är ok. Tycker de är så jäkla snygga.
Lär väll aldrig ske och mycket annat ska klicka också, bla annat är jag ganska dominant så många faller bort pga det. Men man vet ju aldrig.
Svenska killar däremot: De är så fina, lugna, ärliga, öppna, vet inte ens vad "utmanande" kläder betyder, fin uppfostran(alla är lika värda och fina), världens snällaste föräldrar, jordnära, roliga.- listan kan även göras lång här med.