Finns Utländsk kvinnor som gillar Svenska män?
Men som jag förstår det så vill ju islam oftast att den man gifter sig med också måste vara muslim, så personen måste konvertera för att kunna gifta sig. Många gör det på "pappret" bara för att göra det möjligt men tar inte religionen på så stor allvar medan andra är mer strikta. En kompis bror (latinamerikan) är gift sen många år med en iranska, han är inte muslim, men de fick göra en "fejkad" konvertering för att kunna gifta sig och kunna resa till Iran som en familj.
Så jag tror inte det är ovanligt att muslimska tjejer är intresserade av svenskar, men det finns förmodligen fler hinder för ett förhållande än när det inte finns religion med i bilden. Svenskar livets ordare eller jehovas vill ju också helst att man blir ihop med någon ur samma tro.
Men detta är bara gissningar och antaganden baserat på vad jag sett, invandrare är som sagt väldigt olika, med helt olika kulturer. Jag vet lika mycket som en svensk. Du kan säkert få bättre svar från någon ur de länderna / kulturen.
Mycket varför svenska killar inte vågar ragga upp någon blattetjej är just för sådana som du som ska förespråka och prata för alla. Jag själv är blatte (från mellanöstern) född och uppvuxen i sverige, även mina föräldrar är helt öppna med allt från att ha killar hängandes hemma hos oss till att äta fläsk.
Alltid haft svenska killar, de är så fina och ärliga! Men tråkigt och synd att just alla säger att de inte vågar ragga upp antingen pga av att de tror att man har bröder som ska klå upp en eller så är det för det här med muslim grejen osv.. att man är muslim och måste gifta sig osv... Så till alla svenska killar: våga flörta mer, eller gå på magkänslan vi bits inte! Jag som sagt personligen föredrar svenska killar/män än håriga,trångsynta killar från mitt land :-P