Carro04 skrev 2018-05-15 15:10:51 följande:
Förstår precis hur du mår och det är inte ett dugg löjligt! Det är ju därför vi finns i gruppen för att stötta varandra i stort som smått! Jag var bokstavligen däckad de första 16 veckorna. Sov mer än jag var vaken, mådde illa, magen var i olag, huvudvärk dagligen osv osv. Sen vände det, sakta men säkert. Jag är fortfarande trött som tusan, skulle lätt kunna somna direkt jag lägger mig ner oavsett tidpunkt på dygnet + är så himla irriterande trött i kroppen. Men nu är det fullt hanterbart och jag mår bra i övrigt. Håller tummarna för att det blir så för dig med! Har du koll på ditt Hb och ferritin?
Tack! Skönt att höra att det finns hopp om förbättring över tid :).
Började dagen med att vakna alldeles för tidigt och somnade om strax innan kkockan ringde. Mådde dåligt och kallsvettig lyckas jag borsta tänderna, klä på mig och få med mig en yougurt. Kom på jobbet med supertrassligt hår, osminkad och t.o.m otvättat ansikte :) men iaf klädd och hade inte kräkts på vägen dit ;)
Haft huvudvärk och mått skit hela dagen om det dröjt mer än 2 timmar mellan måltiderna men på em blev det bättre så jag kände mig nästan som vanligt. Orkade vara ute och fixa lite i trädgården och vara social med både familjen och vänner. Så skönt efter 1.5 veckas apati.