Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
Hade ÄL enligt min app igår, men hade sex senast 2 dagar innan, igår kom det massa ivägen... hoppas det räcker!
Har BIM den 22/5 ??
Hade ÄL enligt min app igår, men hade sex senast 2 dagar innan, igår kom det massa ivägen... hoppas det räcker!
Har BIM den 22/5 ??
Har inte skrivit så mycket, men jag plussade i förrgår! Bim idag 9 maj.
Äl flytningar tbx...? Hade liten blödning igår och idag var det tbx med segt... fattar inget ????
Om det inte tog sig den här månaden kommer jag att vara bortrest under min nästa ÄL. Funkar dagen-efter-piller tror ni? Kan den förskjuta ägglossningen, om jag tar den några dagar innan beräknad ÄL? Det är ju liksom det den gör, förskjuter ägglossningen. Jag behöver dock förskjuta den nästan en vecka. Skit och piss, jag vill inte hoppa över en cykel :(
Såg att vi har samma bim-datum. Känns som en evighet tills dess! Är så svårt att inte börja känna efter. Längtar så till ett plus =)
Håller tummarna för oss!
Jag vågar nog inte heller tro. Jämför med när jag blev gravid i feb men minns inte riktigt hur det var. Jag är öm i brösten, men det är jag i vanliga fall också efter äl. Väldigt varm (men det är ju varmt ute nu). Har högre temp än vanligt (tempar med nc) men det kan bero på att jag börjat smörja med progesteronkräm. Kände lite hugg/stickningar några dagar efter äl så var nog kopplat till äl.
Som sagt, tkr också det är en evighet tills dess! Får försöka hålla ut. Har ömma bröst sedan äl, men behöver inte vara ngt, har varit så en gång tidigare också. Tappa inte hoppet det kommer när du minst anar det ;) hoppas för oss alla!
Jag vill också vara med.
Försök 1 på syskon.
ÄL 1/5
BIM 15/5
Har dom senaste dagarna haft ett sjukt morgonillamående. Men kan man känna av det så tidigt? Om det mot förmodan blir ett plus. Jag kanske är skendräktig.
Jag fick också så denna månaden. Äl flytningarna försvann efter ägglossningen, men sedan var de tillbaka flera dagar senare.
Ingen blödning, dock.
Jag hoppas det blir ett plus snart så man får känna sig mer spontan med liggandet.