IVF april 2018
Plussade idag, 3 dagar innan testdag!
Håller alla tummar att mensen inte dyker upp nu.
Hoppas hoppas:)
Plussade idag, 3 dagar innan testdag!
Håller alla tummar att mensen inte dyker upp nu.
Hoppas hoppas:)
Tack och grattis till dig med !!
Nu hat jag testat. Det var negativt som jag misstänkte, komiskt nog kom det dessutom blod i morse när jag kissade.
Väldigt besviken men på något sätt känns det skönt att äntligen få svar. Vi har två försök kvar så det är väl bara till att försöka igen.
Så roligt att högra att det gått så bra för många, det ger mig hopp inför framtiden :) Lycka till alla!
Kram
Hej. Har inte varit så aktiv i tråden på några dagar. Haft ont i äggstockarna och var inne på kontroll för en vecka sedan. Hade en blödning på äggstocken efter ägguttaget.
Kliniken gjorde också då ett test och jag plussade!
Gått runt i några dagar nu och varit väldigt glad.
Igår kväll fick jag blod på pappret och imorse när jag skulle ta lutinius var det brunt på pinnen.
Ska in till kliniken idag kl 13 på kontroll.
Är jätte ledsen och rädd.
Grattis till alla som plussat i tråden.
Igår fick vi hem den slutliga rapporten på hur många embryon som gick till frys, och det blev 8 st. De sista två utvecklades alltså till blastocyster till dag 6. Känns så bra, av 11 ägg fick vi 8 blastocyster!
Vi fick precis veta att inget av våra 7 befruktade klarade sig till frysen. Samma som förra gången. Nu står allt hopp till det i magen, men känns ärligt talat helt hopplöst nu...
Hej. Lite uppdatering från mig.
Kontrollen idag visade lite vätska i buken samt blåmärken på ena äggstocken, men blödningen slutat. Äggstockarna var fortfarande förstorade.
Ett litet embryo i livmodern och en liten prick till blödning från livmodern som avstannat.
Blodprover tagna för något som jag inte förstod, typ blodvärde tror jag. Ska få svar imorgon.
Är i vecka 5+0 och ska tillbaka om exakt 2 veckor för nytt vul.
Varit på gymmet två dagar, men nu skulle jag bara vila och ta de lugnt.
Jag är gravid, ska bara försöka förstå det också och inte vara så himla orolig.
Tjejer, hur länge ska ni ta Lutinius?
Jag ska ta mina till vecka 8 (7+0). Då vi har vårt vul på kliniken.
Alla verkar få lite olika direktiv. Tycker de är ganska jobbiga, och vill liksom känna vad som är gradivitet/min kropp och vad som är lutins.
Tar ni också tre om dagen?
Kan inte du meddela här efter du pratat med din klinik den 2/5.
Får se om du får samma direktiv.
Det blev två streck!!! Hurra!!! Hoppas nu blödning med försvinner så jag kan bli lugn..
Fint plus på testdag men tyvärr minus dagen efter. Nu är det bara att vänta på att det ska börja blöda och sen vänta på nästa mens så vi kan försöka med blastocysten vi har i frysen.
Så ledsen för din skull. Detta är verkligen prövande för psyket, tillåt dig själv att känna. Massa styrkekramar.
Hoppas på blaston ni har i frysen, läst på många amerikanska och engelska sidor att FET nu ger högre chanser.
Kämpa på, styrkekramar från mig.