Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2018

Nandez skrev 2018-04-06 17:59:05 följande:
    Vad menas
    Förlåt ....du hade startat farmen VIP före mig......Jag startade senare och hade kvar den...så glöm att jag skrev att dem fick skriva i min tråd.

OBS! Skriv i Nandez Farmen VIP ni som vill prata om Farmen Norge.

Förlåt Nandez än en gång.
  • Johannus

Håller med er att Pascal skryter om sin styrka och uthållighet. 

Tror också att alla väljer Jim i örådet. 

• Johannus

Det tre som kommer som nya verkar vara självsäkra. "Jag är bäst på att leda en grupp" säger en av dem och så även den andra mannen. Tjejen är lite mer tyst.

Tycker synd om lag nord som tänker välja Karolin till deras lag, men dom kanske inte vet att hon är bestämmande. 
    Ok det kommer att göra lag syd ännu svagare.

• Johannus
    molly50 skrev 2018-04-09 09:19:55 följande:
    Ser ut som att de 3 nya kommer att gå in i lag syd.
    Men jag kanske har fel,
    Pascal vann ju immunitet i tävlingen innan örådet så han blev inte heller kidnappad.
    Och Jim blev utröstad.
    Så kanske kan de få lite mer tur nu,
    Ja det såg ut att det tre nya kom till lag syd. Vet inte hur mycket en 70 åring orkar, men det får vi se. Det två andra har nog mer krafter om dem kommer in i gruppen.

• Johannus
    Deceree1 skrev 2018-04-09 09:55:57 följande:
    Jag tyckte ändå att Jim tog det bra. Vad jag inte förstår är att "Arga snickar'n" låter dom hållas när dom kastar skit på varann. Det har ju redan varit uppe att det är infekterat mellan Caroline o Jim. Vill han ha tittarsiffror tro. Tyckte bara att det kändes onödigt eftersom Jim verkar ganska sårbar...
    Tyckte också att Jim tog det bra, men både han och Karolin kommer att ha agg mot varann.
    Håller med även att dem fick slänga skit på varann alldeles för länge. Det kommer inte att göra saken bättre för framtiden.
  • Johannus
    molly50 skrev 2018-04-09 11:31:14 följande:
    Jag håller med.
    Och de verkar ju inte ha haft en tanke på att någon kan ta illa upp av deras tjafs heller.
    Som t ex DK gjorde när han påmindes om att han själv blev mobbad som barn.
    Jag kände precis som DK då även jag har blivit mobbad hela skoltiden från 1:an till gymnasiet. Jag blir lessen och orolig när folk hackar på varann och bråkar.

Var så fint av Desire att krama om DK då rann mina tårar.
  • Johannus
    molly50 skrev 2018-04-09 14:07:45 följande:
    Ja,precis.

Ja,det var samma här. Blev också mobbad som barn.
    Men jag kände mer ilska än oro över att två vuxna beter sig som barn och inte kan reda ut saker utan att bråka och ta till glåpord.
    Ja man känner ilska när vuxna personer beter sig som dem gjorde.

Börja tycka att Pascal är lite för mycket, hela tiden låter det "jag är starkast, jag, jag, jag.......Självgod är han.
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-04-09 20:37:26 följande:
    Jamen va inte dom på gång lite..? Hörde att de diskuterade hur de bodde. Han långt upp i Sverige o kör skoter typ o hon på Östermalm. Hon frågade väl, har jag för mig om han kunde tänka sig att bo i stockholm o de va bovägga direkt. - ja skulle aldrig kunna bo i stockholm!! Så det är väl frågan om det blir ett kärlekspar av dom.. men hon är nog lite småkär,:)) gud, vad jag spekulerar :))
    Ja det stämmer att Dem två pratade och han sa att han inte ville bo i Stockholm. Känslor kan dem väl ändå ha för varann och blir man riktigt kär så lär dom kunna lösa det.
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-04-09 21:22:28 följande:
    Om bara kärleken är tillräckligt stark kan man göra vad som helst:)
    Precis, men sen förstår jag att om DK är från Norrbotten så är det jobbigt att flytta till storstan. 

Hoppas att om han stannar i lag nord att Dessi senare kan komma och flytta med eller att det senare blir sina egna utan lag. Alltså att alla tävlar för sig.
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-04-10 10:41:05 följande:
    Man kan nästan jämföra det med psykos om man tappar massa sömn. Det är ju inte bara en natt utan många som dom inte kan sova. Och sen tävla på det. Jag måste säga att jag beundrar dom. Jag hade aldrig klarat att vara utan sömn så. Dom sover säkert inte en enda hel natt. Kämpigt.
    Nog tror jag att dem sover och dem har ju tv-teamet där hela tiden om det skull vara nåt. Vet även får tidigare program att det inte är hur långt som helst till bebodda områden. Men helt klart så är det ett program om överlevnad på en öde ö och det är det dem ska bevisa att dem klarar.

Skulle dem fiska, plocka snäckor, frukt så skulle dem ha mer mat, men det ser ut som att alla bara väntar på att bli serverade maten. 
Svar på tråden Robinson 2018