flygrl skrev 2018-05-11 20:33:43 följande:
Ok, hoppas jag inte glömmer nåt väsentligt nu.
I Robinson lägret fortsatte försöken bygga pakter. Johan verkar alliera sig med Syd gänget med syfte få ut Henrik eller DK. Man vill ha ut dom starka motståndarna. Dessi hamnar mittemellan Syd och Nord gänget som vill ha ut enligt dom ovärdiga motståndare och då bla. Victoria och Johan.
Robinson tävlingen gick ut på att hålla en hink med isvatten på raka armar. Dessi höll ut längst och vann immuniteten. Ida skadade armen/axeln i tävlingen men måste inte lämna Robinson.
Det e spänt och misstänksamt i Gränslandet. Bla. blev det tjafsigt kring hur lottningen skulle gå till. Pascal och Lillemor kommer tävla på söndag medans Janne i vanlig ordning va nöjd med att stå över.
Andra får gärna fylla i om jag missat nåt. :)
Jag förstår om Johan vill alliera sig med alla.....Men att få ut DK och Henrik kommer inte att lyckas (två fina killar)...Hoppas inte Dessi vill ha ut Victoria då dem två varit vänner från första stund.
Oj vann Dessi en sån tävling det hade jag inte trott, men bra......Verkligen tråkigt att Ida skadade sig....Hon vare också en stark tjej.
Spännande om Lillemor slår ut Pascal det vore nåt.....Janne kommer inte komma så långt mer oavsett han stått över.
Tack flygrl för uppdatering :)