Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2018

Deceree1 skrev 2018-04-04 11:17:25 följande:
    Jag tycker faktiskt lite synd om Jim. Visst man kan undra vad han tänkte på när han sökte för hur det än är så har man inte den fysiken att klara allt det där som en som är mellan 20-30. Det känner ju jan med och är 50. Men jag tycker synd om honom för nu blir det ju så påtagligt att han är äldre, inte minst för honom själv... han känner nog det nu tror jag..
    men den där Karolin eller va hon heter, vilken bitch alltså. Nu visar hon sitt rätta ansikte.
    Jag håller med dig om hur dem behandlar Jim. Jag är själv lika gammal som han och man får en känsla att vi som kommit över 60 årsåldern är skit gamla och ska inte över huvud taget söka in på nåt roligt och spännande. En dag är dessa ungdomar själv i den åldern.  Karolin verkar vara en bestämmande dam.
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-04-04 23:42:10 följande:
    Kollar ni på Farmen Norge också, ni som kollar på Robinson?
    Inte jag....vet inte ens när den går.
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-04-05 10:39:03 följande:
    Det roliga med det är att det är sån milsvida skillnad mot Farmen Sverige.
    När/ vilken dag går den och vilken kanal?
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-04-05 14:17:05 följande:
    Jag tror att det är som Farmen ungefär fast tisdag-torsdag och söndag tror jag. Det går inte på tv utan jag kollar på padda o cromecastar playen till tv. Så jag har inte så stor koll. Jag tror att du skulle gilla det :))
    Ok vet inte vad cromecastar är för nåt.
  • Johannus
    Nandez skrev 2018-04-05 15:36:06 följande:
    Jag kollar på tv4 play.
    Kan man kolla den vägen då kanske jag kan kolla alla avsnitt som gått. Tack !
  • Johannus

Ja det ska bli spännande för lagtävlingen och på nåt sätt hoppas jag att lag nord vinner denna tävling med även om det blir tråkigt för Pascal och Nicolin att vara i från varann. Om lag nord vinner så hoppas jag verkligen inte att dem väljer Karolin för hon skulle ta kommandot i lag nord.

• Johannus

Det verkar som lag syd inte kan göra gemensamma tävlingar alls utan att gå varann på nerverna. Tycker lite synd om Jim när han inte klarar av att dyka.....Han borde ha förstått att sånt kommer att vara med i tävlingarna innan han sökte. Ok man ska våga prova för ingenting är omöjligt.

Karolin är verkligegen gnällig och härskande skulle nog inte komma överens med henne end enda dag.

• Johannus
    molly50 skrev 2018-04-05 20:37:12 följande:
    De pratar om att samarbeta som ett lag.
    I så fall kunde ju någon av de andra hoppat i vattnet istället för Jim,om han nu inte klarar det,och låtit honom få ta pusslet.
    Istället får han kämpa för att våga dyka ner i vattnet och sen får han bära hela skulden för att de förlorade.
    Lite fult,kan jag tycka.
    Håller med dig om att Jim hade kunnat ta pusslet. Alla av deltagarna vet från tidigare att Jim är rädd för vatten, men jag tror att dem utnyttjar honom så att dem kan välja ut han i örådet. Tris, men sant.
  • Johannus
    crispnuggets skrev 2018-04-05 21:34:34 följande:
    Jim ville väl tävla i vattnet, för att visa vad han går för? Han sa det för något avsnitt sen. Så jag tror han insisterade på att få tävla i vattnet denna gång.
    Ja han nämnde det tidigare att han ville tävla och visa vad han går för, men han vet ju att han får panik under vatten och jag förstår hur den känslan är eftersom jag med får panik under vatten. Hoppas om han blir kvar att han säger ifrån nästa gång det är att dyka under vatten.
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-04-06 13:12:46 följande:
    Hur hittar jag den? Om den som startat den kunde skriva ett par ord i den så den hamnar överst. Annars vet jag inte. Sitter med telefonen. FL funkar jättedåligt på min Padda
    Jag skriver i min tråd så ni kan börja diskutera Farmen Norge :)

Svar på tråden Robinson 2018