Någon med erfarenhet av ÄD i Polen?
Någon som varit i Polen och gjort ÄD som vill dela med sin av sina erfarenheter?Funderar främst på klinik i Gdansk/Gdynia (Invimed/Invicta) då det ligger geografiskt bra till för oss.
Någon som varit i Polen och gjort ÄD som vill dela med sin av sina erfarenheter?Funderar främst på klinik i Gdansk/Gdynia (Invimed/Invicta) då det ligger geografiskt bra till för oss.
Transfern sker dag 16-19 I menccykeln. Räknat från första blödningsdagen.
På InviMed Gdynia. Inget annat oavsett blodprov eller provsvar.
Om nånting händer med kliniken, de uppför sig på ett fräckt sätt så måste det utredas. Om de kan utreda vad som händer så kan vi spara många andra (inklusive mig själv) av att gå igenom detta.
Jag har också betalat hälften plus testerna. Kolla på vad det står på betalningsskyldigheter.
Du kan skicka informationen du har bara som stöd.
Smurfen - hon har inte för mycket att göra. Detta året har hon endast jobbat varannan vecka. Varannan vecka är hon inte kontaktbar.
Hon är helt nonchalanta och ointresserad.
Jag har haft kontakt och sedan december 2017 och ser en försämring och ett ökat ointresse för patienter och vården som hon är ansvarig för.
Här kommer behandlings linjerna som InviMed använder sig av.
I orginal från direktören :
Jag fick att jag skulle vara där dag 12 som senast. Kommer försöka ta prover här i Sverige, såvida det infaller på en veckodag.
Det blir alldeles för länge om det blir som Evadesiree skriver, att transfer kan ske så sent som dag 19, och då stanna från dag 10-19, för vi kommer inte åka hem emellan första och sista dagen.
Tack för lycka till...är inte helt 100 vi åker dit dock.
För mig tog det (första gången) också väldigt lång tid, det berodde på att min slemhinna inte ville växa till sig, och under de 10 (!!) dagar jag var där fick jag gå på återbesök ungefär var 3e dag för att kontrollera slemhinnan. Dom brukar vilja göra transfern tidigare dock.
Förhoppningsvis går det bättre för dig, och du får ett trevligare bemötande! Jag vil gärna tro att vi hade otur och att deras beteende då inte är generellt.
Alla ni 3, både du Asil76, EvaDesiree och Smil beskriver ju samma sak, hur ni blivit dåligt bemötta, dålig service och blivit lurade på era pengar och absolut inte vill ha med Invimed att göra mer. Då handlar det ju om ett generellt beteende och inte om att en individ hade otur.
Så det är bra om ni alla anmäler det här som Flowerpower föreslår, så fler får upp ögonen för detta !
Smurfen - hon har inte för mycket att göra. Detta året har hon endast jobbat varannan vecka. Varannan vecka är hon inte kontaktbar.
Hon är helt nonchalanta och ointresserad.
Jag har haft kontakt och sedan december 2017 och ser en försämring och ett ökat ointresse för patienter och vården som hon är ansvarig för.