Lindsey77 skrev 2018-03-27 21:30:14 följande:
Det är ju osannolikt att det fortfarande ska visa plus om du typ inte var längre gången än vad du trodde?
Jag fick missfall exakt som dig v 4+3. Dagen efter var strecket nästintill osynligt, några dagar efter helt blankt. Så tidigt missfall räknas som kemiskt graviditet, när man får missfall ungefär ( kanske några dagar över) när man skulle fått mens. Plusset brukar försvinna ganska fort.
Jag hade mjölkiga flytningar när jag var gravid senast. Det var blandat med lite vattniga dock. Sen blev de klistriga dagen före missfallet.
Ja det känns ju väldigt underligt att det ska visa svaga positiva test förut, börja blöda o få ont samt få ut små "bitar" eller vad man ska säga, för att sen visa starkare positivt 18 dagar senare och även ge utslag på digitalt? Men vågar öndå inte hurra än :(
Ja mina är mjölkiga/vattniga, men inte haft någr flytningar idag dock.
bluegrass skrev 2018-03-27 21:52:39 följande:
Ja, förstår det. Jag skulle bli helt galen! Jag testade minus på digitaltest redan samma eftermiddag som jag började blöda (MF v 4+4). Jag tror verkligen att det var två från början för dig och finns en kvar. Håller tummarna hårt för att ni får se ett tickande hjärta på tis!
För mig är det lite ovisst. Kroppen är lite skum fortfarande efter mitt MF, så jag är osäker på när jag hade äl. Fick nästan pos äl-test flera dagar, men inte fullt utslag ngn gång. Vi fick iaf till ganska många försök de dagar som jag borde ha varit fertil. Så nu är det väntan på BIM. Jag känner mig ändå ganska positiv än så länge, förra försöket var första (jobbar på 4e barnet). Så jag hoppas på nytt plus om inte alltför lång tid!
Ja jag har varit i kontakt med några till som också haft mf i samma vecka som du o jag, och som även dem tappat plusset ganska snabbt. SOm jag skrev här ovan så känns det bara så konstigt att det ska visa starkare plus nu om därinne inte finns nåt.. men men, vågar ändå inte le åt detta förrn jag får se hjärtat ticka.
Men vad frustrerande för dig med att kroppen är skum, man vill ju bara att den ska återgå till samma gamla vana som innan. När har du bim? Håller tummarna för att denna månad är eran månad <3