Emiliass skrev 2018-03-18 20:54:09 följande:
Ja du får väl se hur du känner dig, men du ska absolut inte känna att du är till besvär för att du ringer. Jag tycker det är så fel att man ska behöva gå runt och må dåligt och vara orolig. Tycker det ska va självklart att man får komma in och kolla när det blir såhär. Är väldigt olika i olika landsting hur dem gör har jag märkt när man läst i forum. Så sjukt att inte sjukvården är lika i hela landet. Hoppas bara du får veta snart och att det blir ett positivt besked <3. Men i vilket fall som så vill man ju veta så man kan gå vidare annars.
Ingen äl än för mig. Bara väntar nu. Får se om rosenroten gjort nån nytta. Känns lite som att den är på g snart, men testerna visar välgigt svagt än. Ush allt går så långsamt. Denna väntan är så jobbig. Inte ens efter mensen kan man koppla av. Ganska stressande det här. Är det enda som cirkulerar i mitt huvud. Vill ju så gärna <3.
Ja har också lagt märke till att det är olika i olika landsting, väldigt tokigt tycker jag också.
Jadu, just nu vill jag bara veta, är där nåt kvar därinne så blir jag ju såklart glad men vill bara veta just nu... är i vecka 5+4 om jag räknar rätt isf. O ska gå två veckoe till ev, om gravtesten inte visar neg snart då dvs, innan jag får veta. Och då kmr jag vara i v 8. 2 månader av graviditeten som man inte ens kunnat glädjas åt isf..
Ja men du jag förstår exakt hur du menar! Nu när jag gick o vänta på mensen då vi nu bestämde oss för att köra på när vi nu ändå märkte att vi kört oskyddat under äl så ville jag inget annat än ha bim dagen DIREKT haha. Vilken stress man utsätter sig själv för.. lider med alla som får försöka o försöka :( men vi fixar det här, stötta o peppa tillsammans så har vi nog våra sparkar i magen dnart igen <3