BIM april 2018
Men vad tokigt det blir. Provar igen
Är du säker på att det var missfall? Finns ju de som blött jättemycket men allt gått bra ändå. Tycker det är konstigt om det visar starkare nu. Speciellt som det var så tidigt mf också. Mitt visade negativt fort. Men är ju olika såklart men starkare borde det ju inte bli. Vill ju inte inge falska förhoppningar men tycker du ska ta ett digitalt och kontakta kk för att kolla med vul.
Håller verkligen tummarna för dig och hoppas att det inte var ett mf <3.
Du kanske blödde ut en tvilling så den ena är kvar?det har hänt folk :)
Kan ju vara som nån annan skrev att det var en tvilling som kom ut. Tråkigt isåfall såklart men samtidigt skulle det ju va skönt att ha kvar ett barn. Jag håller tummarna för dig att du fortfarande är gravid <3. Förstår att du ställer in dej på att inte vara det, för att slippa bli besviken. Jobbigt att behöva vänta sålänge på svar, tycker gott du kunde få gjort det nu....
Ska du ta ett nytt test snart igen o h se om det blir starkare? Testa digitalt och så hur många veckor det visar.
Håller tummarna för att det finns en liten kvar där! Jag hade MF samtidigt som du i v 4+4. Tog nytt digitalt test som visade neg redan samma dag som jag började blöda (!). Testlagret visade pos men svagare dagen efter, men två dagar efter helt neg. Tycker att det låter förhoppningsfullt att du fortfarande testar pos! Mina symtom försvann helt samma dag som mitt MF också.
Förstår att det känns bäst att ställa in sig på att det var ett komplett missfall, men jag är inte övertygad och håller tummarna för dig <3!
Okej tjejer, nu ska jag trötta ut er lite till med mitt tjatande och analyserande. VARNING FÖR LÅNG TEXT!
Som jag skrev igår gjorde jag ett test igår som visade starkare plus än dem innan, på morgon urin fast jag hann kissa en gång innan men kissade en gång till efteråt utan att dricka emellan så nästan morgonurin då, kan man väl säga?
I brist på annat och för att jag har en hel del test att använda så tog jag ännu ett trst för 10 min sen, jag tester väl mest för att jag vill se om det minskar i styrka och för att det på nåt sätt får mig att må bra att testa, låter konstigt kanske men svårt att förklara.
Nu har jag satt ihop testen, råkade lägga det översta på fel plats dock, dem två som är lite gula tog jag då jag blödde så kanske därför dem är gula i färgen?
Men nu till saken, visst är det sista (som är taget idag) starkare än det igår?
Kanske inte var missfall? Men det som kom ut var slem och blodiga hinnor, som vid mens bortsett från det slemmiga. Så för mig var det ganska solklart att det var missfall, med tanke på smärtan jag hade första natten. Men låt oss säga att där är ett pyre därinne, varför blir det då inte riktigt starkt vid det här laget? Trots allt över en vecka sen bim dagen...
Förlåt för lång text! Kram på er
Jag tycker det är pluss. Det har ju blivit ett starkare streck dessutom. Avvakta annars 2 dagar och ta ett till test.
Men jag säger grattis, för jag tolkar det som ett pluss. Blödningen kan ju varit en fästningsblödning bara :)
Jag vet faktiskt inte hur det är, men min mamma hade som en vanlig mensblödning när hon väntade sitt första barn så jag vet att det inte behöver betyda missfall bara för att man blöder. :) Jag vet själv hur svårt det är att hålla sig från testerna men försök avvakta några dagar och ta ett nytt test. Är det då fortfarande ett pluss så är det ju toppen. :)
Ja eller hur :) Jag stressar alltid upp mig så mycket kring ÄL och bim, det är i princip det enda jag tänker på. Man går runt och känner efter hela tiden och minsta lilla känsla kopplar man till graviditet. Men då är det också extra tungt när mensen kommer.
Man får passa på att slappna av lite mellan mens och ägglossning :)