• maria1992

BIM april 2018

Systeryster33 skrev 2018-04-05 22:12:27 följande:

Tack, ger mig hopp! Blankt idag bim-8 så ett par dagar kvar innan det kanske kan visa något:) tror dock vi låg i för hårt runt bim för har fått såå ont där nere. Tur jag kan vila nu Hahaha

Försöker bara hålla modet uppe tills bim! Låter ju jättelovande för dig ! Jag har ömma bröstvårtor, kände mig illamående igår från och till, men inte mer än så! Uppdatera när du vet mer om dina test :D

Ja men du är ju sååå tidigt ute. Klart dr inte visar plus än.

Det konstiga denna månaden är att brösten gjorde galet ont typ 1 vecka efter äl, i typ 2-3 dagar. De har avtagit vid sidan av brösten lite men mott på... aj aj aj..

Tempar du? Min temp ökade ytterligare idag! Wiho.

Test imorgon igen. Dudå??

• maria1992
    Alehed90 skrev 2018-04-06 06:47:16 följande:
    Hade gett upp hoppet men min temp ökade också nu.. går upp och ner, jag vet inte vad jag ska tro...? bim imorgon enligt NC, negativt test igår.
    Oj.. din kurva ser ju jättebra ut den med! Kanske hade din implantationsdipp äl+8? Då tar de cirka 3-7 dagar innan hcg har hunnit producera tillräckligt för att ge utslag läste jag. Jag tänkte ta ett nytt test imorgon.. Hur ska du göra? Kram
  • maria1992

Jahapp...

Spök eller ej? Blått i verkligheten.??

Skickar massa så ni får se i olika vinklar och ljus!

Bim-3

Bim

• maria1992
    Lindsey77 skrev 2018-04-07 08:27:18 följande:

Jag ser strecket! Hoppas det är något.

Tog ety till som jsg hitta hemma.. kolla detta?

• maria1992
    Lindsey77 skrev 2018-04-07 08:25:17 följande:

Vaknar upp utan molvärk idag, gravtesten fortfarande supersvaga. Det kan inte gå bra det här. :(

Åh.. vi hoppas för fullt!! Kram
  • maria1992
    Sally8585 skrev 2018-04-07 22:47:31 följande:

Helt klart positivt! Grattis :D

Oj... tror du? I chock fortfarande... tog ett imorse med. Bim om 3 dagar. Sååå nervöst. Kram
  • maria1992
    norrland91 skrev 2018-04-07 23:05:46 följande:

Grattis <3 vad kul att vi plussa samma dag :D

Åh vad fin du är <3 vågar inte tro ännu...
  • maria1992
    Anonym1891 skrev 2018-04-08 10:43:06 följande:

Kan posta min kurva också :)

Åh.. grattis.. <3

Du ger mig hopp. Min kurva är vääääldift lik din

• maria1992
    SixxAM skrev 2018-04-08 17:50:30 följande:

Men nu är de väl ändå garanterat ett plus?

Jag hoppas! Tror också

Jag själv har ett liknande och vågar inte tro ngt ännu även om jag tror våra streck är för starka för att vata spök

• maria1992
    SixxAM skrev 2018-04-08 18:59:51 följande:

Åååh.. Jag hoppas att för oss båda. När har du isåfall bf? Skulle vara kul att följas åt??

Ja vad roligt!! Jag har bim på tisdag. Dudå? Bf i mitten av december.. Dudå?
  • maria1992
    Systeryster33 skrev 2018-04-08 19:54:58 följande:

Har nog inte fattat ännu, men plussat på 3 test idag så jag är fasen gravid, på riktigt :)

Kan berätta hur det var för oss om det hjälper någon! Använder nc och ägglossningstest! Detta var första månaden vi försökte. Hade sex från 8 dagar före äl och fram till dagen innan äl, samt dagen efter äl!

Plussade idag bim-1 äl+11 och fram tills idag har det varit Toknegativt

Känt av större ömma bröst sen ägglossning, känsliga bröstvårtor som blivit större, illamående sen igår äl+11 (dovt), molvärk från och till, ömma blygdläppar(ursäkta infon), ökande flytningar, VARM som tusan sedan igår! Tempen höjdes också ytterligare 0,3 grader igår :)

Ska överraska sambon snart med testat! Han fyller år imorgon så känns spännande! 2:a barnet :) hopps så att allt går vägen <3 och håller tummarna för ER alla fina blivande mammor som också föröker! Hopps att många av oss kan ses i bf december gruppen! Stannar och hejar in er alla! Och till er som också plussat redan i denna tråd, GRATTIS <3

Åhhh grattis!! Så himla kul för dig.. hoppas mitt plus kommer snsrt med.. om det nu kanske inte har kommit? :) kolla mitt test ovan! Vågar inte heller tro ngt..

Precis samma symtom som dig... hoppas!

Kul med överraskning!! <3
  • maria1992
    Systeryster33 skrev 2018-04-08 20:12:32 följande:

Med mina ögon sätt är ditt test med positivt :) inte tagit digitalt? Bara gör det så slipper du vela <3 hoppas vi ses i bf december ;)

Jag köper ett digitalt imorgon och testar om mensen inte kommer på tisdag.. är de som de brukar ska tempen sjunka imorgon.. så får väl se... spännande!!

Grattis igen! <3
  • maria1992

Jahapp... där kom mensen??? Herregud. Var de ett missfall? Tempen är fortfarande över linjen och den brukar sjunka ner till 36.0 när mensen kmr. Vad tror ni? Nåhon som fått blödning trots gravid?

Vad skulle ni tolka det som?

Lördagens test och dagens kurva...

• maria1992
    sofiaaaaaa skrev 2018-04-09 07:24:05 följande:
    Blöder du mkt? Har ont? Jag har under båda mina graviditeter blött lite till rätt mkt i hela första trimestern. Har aldrig varit ngn fara för mig. Så länge du inte har ont el blöder några större mängder så behöver det inte betyda missfall! Håller tummarna!
    Tack snälla för ditt svar.. Jag har ju fortfarande ont i brösten och tempen över de vanliga.. Den har sjunkit ner till 36.0 varje månad. Idag 36.48.. fortfarande hög.. Har ju mensvärk men.. Ja, jag vet inte.. :'( Kram
  • maria1992
    norrland91 skrev 2018-04-09 09:24:01 följande:
    Jag har också haft mensvärk dagarna innan bim men jag har ju plussat ändå. Håller tummarna <3 kram!!
    Tack fina du! Tror dock på ett tidigt missfall om du kollar bilden.. <3
    Nästa månad!!

Svar på tråden BIM april 2018