• maria1992

BIM april 2018

Systeryster33 skrev 2018-04-03 21:27:50 följande:

Tur att fler är lika galna som jag :) hihi hoppas tempdippen var en fästning och inte början på mens! Kram

Början på mens är de ju inte då den kmr först om 1 vecka... men får se hur tempen beter sig annorlunda imorgon.

Hahah... jag är galen.. lycka till till oss!! Kram
  • maria1992

Hej tjejer!

Tempen stack upp igen... hoppas innerligt på en fästning. Vad tror ni?? Kram

• maria1992
    Systeryster33 skrev 2018-04-04 12:23:50 följande:
    Hoppas :) när ska du testa nästa gång?
    Hm.. Vad tror du? Fredag? Lördag? De tar väl några dagar innan hcg ökar. 
    När ska du testa igen? Några symtom idag? Cool
  • maria1992
    Systeryster33 skrev 2018-04-04 13:37:10 följande:
    Testade precis ! Mitt på dagen äl+7

Såklart negativt :) ska nog testa fredag morgon för vi ska på weekend med vänner sen i helgen så hade varit skönt att veta om det är läge att dricka vin eller ej..men kommer vara väldigt försiktig med det oavsett :)
    Ja, jag har samma problem.. Ska ha drinkparty hemma på lördag så hade varit bra att få svar innan. Tänker jag testar igen fredag! 
  • maria1992

Vanligt att känna sig febrig? Elller vara varm? 
    Fick precis en kram av min kollega som trodde jag hade feber då jag var så varm i pannan. Känner mig inte alls sjuk. 

Tempen är normalt drygt 36.00 som max nu efter äl (äl+9) har jag 36.55 men det är ju inte feber. 

Ngt vanligt graividitetssymtom?

• maria1992

Hm.. på bim-5 idag, testade med testa tidigt.

Syns när jsg tar testet mot ljuset på bild.

Vad ska man tro? Är det kört så de är ett spök eller finns det hopp?

Första oredigerad andra mörkade jag ner...

• maria1992
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-05 06:30:54 följande:
    Jag ser helt klart ett streck!! Hoppas det är ett plus! Jag har alltid tidigare tänkt att ett plus alltid är ett plus men nu har jag förstått att med de billiga testen är inte så fallet :S Fick själv plus på stickan innan bim men tempen sjönk å mensen kom. Besvikelse såklart! Ksn iof ha varit ett missfall men jag har haft mindre mensvärk än normalt, bara lite molande. Om jag var dig hade jag sett det som negativt å testa med ett vanligt från apoteket på bim dagen istället. Ursäkta om jag är tråkig men vill bara spara dig den uppgivna känslan jag har nu :p Är säkert positivt! Litar bara inte på de där testen längre!

Tack för du skrev! 

Detta är inget "billigt" test utan det är från rfsu, fast det kanske är billigt haha? Tror de kosta drygt 50-60 kr för ett test.. Hmm.. 

Jag har tidigare använt clearblue och fått spök så sjukt nojig att använda deras... 

Får testa om några dagar igen- jag har faktiskt inga förhoppningar längre då man som du säger bara blir besviken.. 

Pratade med min svägerska som jobbar på gyn och hon sa att ett plus är alltid ett plus oavsett, då kan de varit ett tidigt missfall... Så jag vet inte? :/ kram

• maria1992
    Milian03 skrev 2018-04-05 07:44:35 följande:
    Jag ser :) vågar nog säga grattis!
    Så glad jag blir... Hoppas verkligen. Antar att jag hade min fästning i förrigår då tempen dippa rejält men den är uppe igen. Som sagt, BIM-5 så rätt tidigt... Antar de tar ett tag att hcg nivån ska gå upp
  • maria1992
    Milian03 skrev 2018-04-05 07:45:33 följande:
    Ser positivt ut. Vågar nog säga grattis till dig med :)
    Phu.. Hoppas!! Men vågar inte bli glad ännu.. Hihi  
  • maria1992
    Systeryster33 skrev 2018-04-05 19:03:26 följande:

Visst hade du med testat negativt bara någon dag innan? Jag ska lugna mig till lördag nu bim-2 äl+10 och fortsätta hålla tummarna! Känns ju verkligen som att du är gravid :D

Hur ser din tempkurva ut?

Japp? Stämmer! Igår visade inget alls och idag detta som syntes i vissa vinklar bara så vågar absolut inte hoppas. Men tempen hög, molnvärk, brösten svullna som bara den och blodådror på hela brösten? Har jag aldrig annars??

Hur går de själv??

Svar på tråden BIM april 2018