BIM april 2018
Tur att fler är lika galna som jag :) hihi hoppas tempdippen var en fästning och inte början på mens! Kram
Hahah... jag är galen.. lycka till till oss!! Kram
Tur att fler är lika galna som jag :) hihi hoppas tempdippen var en fästning och inte början på mens! Kram
Hej tjejer!
Tempen stack upp igen... hoppas innerligt på en fästning. Vad tror ni?? Kram
Vanligt att känna sig febrig? Elller vara varm?
Fick precis en kram av min kollega som trodde jag hade feber då jag var så varm i pannan. Känner mig inte alls sjuk.
Tempen är normalt drygt 36.00 som max nu efter äl (äl+9) har jag 36.55 men det är ju inte feber.
Ngt vanligt graividitetssymtom?
Hm.. på bim-5 idag, testade med testa tidigt.
Syns när jsg tar testet mot ljuset på bild.
Vad ska man tro? Är det kört så de är ett spök eller finns det hopp?
Första oredigerad andra mörkade jag ner...
Tack för du skrev!
Detta är inget "billigt" test utan det är från rfsu, fast det kanske är billigt haha? Tror de kosta drygt 50-60 kr för ett test.. Hmm..
Jag har tidigare använt clearblue och fått spök så sjukt nojig att använda deras...
Får testa om några dagar igen- jag har faktiskt inga förhoppningar längre då man som du säger bara blir besviken..
Pratade med min svägerska som jobbar på gyn och hon sa att ett plus är alltid ett plus oavsett, då kan de varit ett tidigt missfall... Så jag vet inte? :/ kram
Visst hade du med testat negativt bara någon dag innan? Jag ska lugna mig till lördag nu bim-2 äl+10 och fortsätta hålla tummarna! Känns ju verkligen som att du är gravid :D
Hur ser din tempkurva ut?