kolabönan73 skrev 2018-06-19 18:50:51 följande:
Tack för tips!
Det jag tänker på med restriktioner är framförallt om det är något som gör det svårare för ägget att fästa? Eller om det bara är så att det fäster och kickar igång om det är livsdugligt. Och det inte spelar någon roll om man dricker en eller fyra koppar kaffe, t.ex.
Ja, om det finns några baciller i livmodern, eller polyper, myom, död vävnad etc där inne så blir det mycket svårare för embryot att fästa och då kan det bli minus eller missfall av det. Eller om embryot har ett kromosomfel så kan det endera ha svårt att fästa, elller så fäster det och blir missfall.
Jag har själv problem med Intralipiddropp som är en näringslösning (medicin) som tas för att lugna överaktivt immunförsvar som jag har. Det ingår i immunmedicineringen som Dr D i Aten använder.
Tar jag INTE droppet så blir jag ALLTID gravid men missfall.
Tar jag droppet så blir jag ALDRIG gravid. Det funkar helt enkelt som P-Piller för mig.
Så det krävs rätt miljö i livmodern för att embryot ska fästa, är det fel miljö så blir det inget barn.
Men man kan göra Mensblodtest via ivfSerum hemifrån för att kolla så man inte har bacillerr, har man det får man en lång antibiotikakur (både mannen ich kvinnan måste ta kuren) och det går att göra hysto för att städa livmodern och då ökar msn chanserna att lyckas sen.