• ellinoras

Jag har just plussat, nån som vill följas åt?

Som rubriken lyder! Vi kan vara otåliga och ha nedräkning tillsammans :) Jag vill ju bara att de första veckorna ska gå...Jag är tidigt gravid, gissar på 4+2.

• Svar på tråden Jag har just plussat, nån som vill följas åt?
  • LLindan
    Mo90 skrev 2018-02-28 13:50:50 följande:
    Jag har inskrivning om 2v och skulle boka vul då...

Alltså har inte riktigt några symptom, vilket gör mig lite smått orolig. Men liite "mensvärk" lite till och från. Smått ömma bröst men inte mycket alls. Själv?

Förra hade jag mer spända bröst och även mer "mensvärk" försvann sen precis innan missfallet
    Okej. Jag har ömma bröst sen ganska svullen i magen. Känner mig ofta hungrig och ibland blir jag trött från ingenstans.. 

Mina symptom kommer och går hela tiden. Igår försvann mycket i brösten och då blev jag orolig sen idag kom det tillbaka igen.. Men det är ju väldigt tidigt så det är svårt att veta hur mycket man ska känna för att det ska vara bra eller dåligt. Men man får försöka tänka positivt trots oron som kan ge en ett spratt :) 
  • Mo90
    LLindan skrev 2018-02-28 14:18:54 följande:

Okej. Jag har ömma bröst sen ganska svullen i magen. Känner mig ofta hungrig och ibland blir jag trött från ingenstans.. 

Mina symptom kommer och går hela tiden. Igår försvann mycket i brösten och då blev jag orolig sen idag kom det tillbaka igen.. Men det är ju väldigt tidigt så det är svårt att veta hur mycket man ska känna för att det ska vara bra eller dåligt. Men man får försöka tänka positivt trots oron som kan ge en ett spratt :) 

Jaa... man får vara glad över o vänta bebis och inte missfall liksom. Man blir lika ledsen oavsett om det inte går vägen tänker jag.

:) försöker typ inte tänka på det utan leva på som vanligt. Kommer säkert inbilla mig symptom osv om jag tänker för mycket hahah
  • Helmut2

Går in i 5+0 idag. Ringde för att boka hälsosamtal fick då på köpet redan bokat 3 besök och kub. Känns lite jinxigt, men man får väl avboka i värsta fall. Känns jättemycket som att jag ska ha mens idag, kollar hela tiden. Vaknade inatt med ont i livmodern. Någon som har samma? Lite illamående imorse men absolut inget framträdande.

Mina bröst känns alltid fylliga, bröstvårtorna ömmar men ömheten i ytterregionerna kommer och går.... hur mår ni?

• ellinoras

Ja, jag har också haft ganska ont i livmodern i kortare stunder. Det är lite läskigt men sägs ju vara normalt. Annars, trött och mår illa. Jag tycker att det är ganska kämpigt, särskilt eftersom jag inte kan låta bli att oroa mig också. Vecka 6+0 idag. Fortfarande så himla tidigt!

Kände mig dock lite positiv idag och bokade inskrivningssamtal om 2 veckor :) 

• ellinoras

Jag försöker också att inte tänk så mycket på det, men det går sådär...Men jag har planerat lite roliga grejer framöver så jag kan tänka på det ist. Det känns bra!

• Issa K

Plussade för en vecka sen. Å går in i vecka 6 idag. Grattis allihopa. ????

• Mo90
    Issa K skrev 2018-03-07 06:45:18 följande:

Gick in i v 6 i måndags :)
  • EmmyB87
    Issa K skrev 2018-03-07 06:45:18 följande:

Jah gick också in i v 6 idag! Yay!!
Svar på tråden Jag har just plussat, nån som vill följas åt?