Jag har just plussat, nån som vill följas åt?
Som rubriken lyder! Vi kan vara otåliga och ha nedräkning tillsammans :) Jag vill ju bara att de första veckorna ska gå...Jag är tidigt gravid, gissar på 4+2.
Som rubriken lyder! Vi kan vara otåliga och ha nedräkning tillsammans :) Jag vill ju bara att de första veckorna ska gå...Jag är tidigt gravid, gissar på 4+2.
Hej!
Jag har precis plussat imorse! Jag är rätt säker på att befruktning skedde 9-10/2, hur räknar man veckorna då? Första graviditeten och första försöket. 27 år och har haft en stark längtan efter barn från 16års ålder (har dock haft skydd fram till förra året). Hoppas att detta kommer gå vägen nu, mycket oro och noja, mycket som kan gå fel..
Vad menas med kemiska graviditeter?
Samma som jag 4+1 idag tror jag, vecka 5 :) mitt bf om det skulle gå hela vägen beräknades till 2 nov, så borde vara ungefär samma för dig :)
Hej precis plussat igår o förväntad mens idag. Tog cb digital som stod 1-2v. Haft ett missfall i v5-6 så lite nojig men blir väl 4+0 idag :)
Tack för svar!
Jag fattar inte alls hur det kan bli vecka fem när det endast är två veckor sedan befruktning? Räknar man veckorna sedan senaste mens mao? Känns ju förvirrande, borde man inte bara räkna antal veckor sedan befruktning? :D
När är det dags att kontakta bm? Hade tänkt ringa imorgon men kanske är för tidigt?
Hej alla! Ny här :)
Stort grattis till er som plussat!
Vill gärna följa med er på resan.
Vad tror ni om mitt test?
Kan inte testet, ska det vara ett plus eller ett streck? För det är definitivt ett streck :)
Hej alla! Ny här :)
Stort grattis till er som plussat!
Vill gärna följa med er på resan.
Vad tror ni om mitt test?
Kan inte testet, ska det vara ett plus eller ett streck? För det är definitivt ett streck :)