Jag har just plussat, nån som vill följas åt?
Som rubriken lyder! Vi kan vara otåliga och ha nedräkning tillsammans :) Jag vill ju bara att de första veckorna ska gå...Jag är tidigt gravid, gissar på 4+2.
Som rubriken lyder! Vi kan vara otåliga och ha nedräkning tillsammans :) Jag vill ju bara att de första veckorna ska gå...Jag är tidigt gravid, gissar på 4+2.
Håller tummarna för att din graviditet går hela vägen! ETT tidigare missfall ökar inte risken för ytterligare ett, utan det sker först efter 2 eller flera missfall.
Ja, jag gjorde det nu i helgen ????
Jag plusade för ca 2 veckor sedan... så antingen är jag 6+1 eller 8+1???????? så väntar på ultraljud ????????
Ja, jag gjorde det nu i helgen ????
Jag plusade för ca 2 veckor sedan... så antingen är jag 6+1 eller 8+1???????? så väntar på ultraljud ????????
Hur mår ni?
Inga symtom än bara lite typ "mensvärk" men är som sagt i v typ 4+1 :)
Jag mår fint, mår illa men inte så farligt. Jag har börjat bli ganska gasig i magen också...5+1 idag. Jag ska vänta lite med att skriva in mig på mvc, det känns onödigt ifall det skulle bli missfall igen. Men med första barnet var jag där redan i vecka 6 och tyckte att var väldigt värdefullt :)
Tack för svar Ellinors!
Ja men jag är tyvärr allt för neurotiskt. Har nu lyckats goggola Mig till att jag med tpo antikroppar (mot sköldkörtel, dock normalt tsh) har minst 3 ggr så hög risk för missfall. Mina bröst har varit jättespännanda och ömma, mest igår kväll och imorse men upptäckte precis att de är rätt mjuka, knappt ömmande "på utsidan" och bröstvårtorna mycket mindre ömma än imorse, dock inte helt borta. Samtidigt upplever jag mer "mensvärk" men har inre börjat blöda än. Sorry för att sprida oro och pessimism i denna positiva tråd, men kan der vara annat än missfall? Om det ens räknas, är väl bara en "kemisk graviditet"
Jag har också precis plussat ???? Är v. 4+4 nu. Blir mitt andra barn. Dock finns viss oro då jag hade missfall i somras..