Letrozol
Letrozol någon mer erfaren. Det är första kuren jag är på. Är det någon som använt och blivit gravid på första försök. Eller tog det några försök?
Letrozol någon mer erfaren. Det är första kuren jag är på. Är det någon som använt och blivit gravid på första försök. Eller tog det några försök?
Jaha, va skönt att slippa åka in där hela tiden. Men då är dom inte så oroliga att du ska släppa fler än ett ägg? För när jag åt prrgotime var dom väldigt oroliga över det. Visserligen blev jag gravid efter en omgång så jag inte så mycket koll på om det inte funkar direkt.
nu ger vi upp det är inte meningen att vi ska få barn och jag vill absolut inte sätta ett barn till värden just nu som min sitvation ser ut just nu. så ödet har bestämt att vi inte kommer bli föräldrar. :'(
Vilken är din situation just nu eftersom du säger att du absolut inte vill sätta ett barn till världen ?
Vilken är din situation just nu eftersom du säger att du absolut inte vill sätta ett barn till världen ?
Jag kommer inte få några pengar från försäkringskassan som det ser ut. Jag vet inte hur jobb fronten ser ut eller barnomsorg till sonen om det blir jobb. Så allt är bara kaos och gubben har inte tillräckligt för att kunna försörja alla 3. Så du kanske förstår dilemmat.
Ja ska få ett jobb tummen upp.
Hej!
Hur går det för er alla som tar Letrozol?
Jag undrar om det finns någon som har tabletter över som ni inte behöver :)
Jag tog pergotime för att få mitt första barn och har nu förstått att Letrozol ska vara samma sak. Jag har idag fått min mens så jag hinner inte få det på recept, så därför undrar jag om nån har över så jag hinner testa denna månad :D
Ska bli skönt att slippa trampa och ta medicin eller en massa ägglosningstest under sommaren.
Nu ska jag strax lämnar prover för att se om jag verkligen har haft äl eller inte denna månaden. Spännande :)