Letrozol
Letrozol någon mer erfaren. Det är första kuren jag är på. Är det någon som använt och blivit gravid på första försök. Eller tog det några försök?
Letrozol någon mer erfaren. Det är första kuren jag är på. Är det någon som använt och blivit gravid på första försök. Eller tog det några försök?
Grattis till plus ! Hur har det gått sen du plussade i juni?
Har du gjort vul nu runt v.8+0 för att se om det finns något foster med hjärtslag därinne?
Tack! :) Jag går in i v.13 imorgon och på onsdag har vi kubtest. Vi hade först tänkt boka ett tidigt ultraljud men eftersom vi ville Göran kub tyckte barnmorskan det kändes onödigt att göra det. Så jag hoppas verkligen allt ser bra ut på onsdag. Jag har egentligen inga symptom mer än ingen mens och 2 positiva graviditetstest så det känns lite läskigt och overkligt, jag är lite tröttare och sover middag typ varje dag. Det är allt. Enligt min barnmorska är det helt normalt :D
Nattis- Använder du några mediciner förutom Letrozol?
Om du vill kan du ju testa med receptfria Albyl Minor 250mg och dela varje tablett i 3 delar och ta en tredjedelstablett per dag. Fungerar blodförtunnande och kan förhindra blidproppar när embryot försöker fästa.
Samt Progesteronkrämen Progesterall (man smörjer mellan ÄL och mens)
Samt Munkpeppar (Agnus Castus).
Skulle också rekommendera dagligt intag av Folsyra 500mikrogram, Omega 3 och D-vitamin.
Hoppas det går bra med kub på onsdag !
Hej igen tackar hjärtligt för alla tips ska absolut ta med dom nästa månad om det inte blir något denna månaden men jag håller fortfarande tummarna. Då mensen inte kommit än
Jag har fler jag vet inte vilken jag ska välja.
Avancerad reserver
Opk
Eller fam
Det blev inget denna gången heller.
Jag kanske ropade Hej för tidigt.