• Anonym (Caroline)

Bedragen

Det blir alltid smutsigt när en tredje part finns!! Nästan så det bästa är att de blir de två skithögarna som förtjänar varandra så det inte var i onödan om du förstår hur jag menar.... istället för att prata och reda ut saker så slängde hon bort allt.... har som sagt varit med om det själv och man påminns då och då. Det tar verkligen musten ur en!!!! Lågt ocksp när du hade investerat tid, pengar, kärlek etc och ändå ingen vettig förklaring. Usch!!!!!!

Läser trådar där folk funderar... vissa pratar och vissa lägger iallafall fram att de verkligen funderar..... ditt ex verkar ju inte ha vetat vad hon gjorde!!!!

• Anonym (Caroline)

Jobbigt också när man vill att det dära sms:et kommer men som aldrig kommer komma.... eller telefonsamtalet..... eller att personen knackar gråtfärdig på dörren..... och så bara samtal i timmar!!!!

Men det går också över. Hon är snart ute ur ditt liv helt och hållet och sen är du redo att träffa någon som flrtjänar dig för det gjorde inte hon!!!!

• Anonym (Caroline)
    Galet lurad skrev 2018-02-26 19:21:49 följande:

Musten ja! Minst sagt. Vissa dagar tillbringas enbart i sängen. Det kommer tas kontakt med psykolog men inte just nu. Jag orkar inte helt enkelt.

För mig kändes det som att jag gav mycket. Hon också givetvis. Men jag värdesatte allt. Om det var att gå en promenad eller en fika någonstans så var det lika viktigt som att resa ihop. Till och med handla mat tillsammans var stort för mig. För henne var det bara något som skulle finnas med. Inget konstigt. Hon var bara i det har jag insett nu.

Jag såg en relation, en framtid och att varje dag betydde något. Även om det blev slentrian ibland. Hennes tålamod visslade dock om annat.

Anonym40/

Får jag fråga dig hur det gått till och vart allt står idag?

Du verkar ha sunda värderingar utefter vad du skriver...... även om det är jobbigt nu så tror jag att du kommer gå stärkt ur detts medan hon tittsr på och undrar vad som hände..... hoppas hon är ärlig mot familj och bekanta till slut så de inte har ändrst uppfsttning om dig!!!

Lpter som en klyscha ksnske men du kommer hitta någon som förtjänsr dig. Någon som uposksttar dig och hur du är som person.... sen kan hon sitts där med sin kollegs isåfall. Han är väl döhäftig nu för han tog henne men innerst inne är han ingen bra person!!!
  • Anonym (Caroline)
    Galet lurad skrev 2018-03-02 19:50:22 följande:

Det är en stor sorg ja. Även om jag kan vända på en del nu och se det med andra ögon. Att jag är bättre än såhär men att två år skulle vara så lätt för henne att göra sig av med så fort något annat dök upp och så principfast hon har varit gentemot allt som hon själv har framkallat i denna röran. Och tyvärr har jag fått bilden av att hon inte mår så dåligt över mig.

Jag bearbetar. Det är fredag och jag är själv med mina tankar. Likadant blir det till nästa gång jag orkar ta mig till jobbet och i det så finns det så mycket platser och saker som påminner om henne. Ska inte gå in på varför.

Jag har försökt vända på det. Kan dock inte se mig som den som gör något sånt här men jag hade mått riktigt risigt. Hade fått avsmak för den tredje parten tror jag.

Jag tänker att hon blockerar mycket. Har den andra att tänka på. Hon ser nog på mig i negativt perspektiv och är glad att hon gjorde detta. Missräkningen var ju att jag kom på henne.

Tänker också att hon uppenbarligen inte kommunicerade med mig men nu plötsligt med den nya så gör hon det. Vet inte varför jag tror det men precis som att hon tagit lärdom av vårt förhållande.

Som du märker så är det mycket spekulationer och ofta tankarna på det absolut värsta. Hoppas det släpper snart. Återigen tack för alla svar - till alla. Det är en stor hjälp i detta.

Usch.... jag känner igen mig så väl i allt och tror andra som blivit bedragna gör det också.... hoppas idioten till kollega leker med henne eller att båda får sig en knäpp längre fram som ställer till det. Karma kanske???? Eller att hsn i det privata är en riktig nolla för det är man när man är eb tredje part och vet om det!!!!

Nu känner inte jag henne men ni kanske har gjort saker oxh varit på platser som glr att hon också kommer påminnas. Hon har ju ändp valt stt flytts ihop med dig sp något måste hon ju bara känna!!!!

Och jsg hoppas inte att en framtida kvinna i ditt liv drabbas över vad hon har åstadkommit.... det finns bra och vettiga kvinnor där ute äveb om det är svårt att förstå. Hon är bara en liten människa av så, så många!!!!

En okänslig frågs kanske men du skreb stt bostaden blev såld. Blev det en ekonomisk smäll också???? Du behövet inte svara om du inte vill....
  • Anonym (Caroline)
    Galet lurad skrev 2018-03-04 21:07:05 följande:

Hon avslutade relationen direkt jag konfronterade henne när jag fått veta. Fick inget erkännande, ingen förklaring, ingen ånger, inga tårar. Bara kommentaren att hon inte kunde ha det såhär i en relation... Så rejäl egoism är vad det handlar om. Och hon hade chansen tidigare när jag undrade försiktigt vad det var frågan om men icke! Men det var som att hon planerade hur hon skulle göra. Vänta på rätt tillfälle... Men det är mina spekulationer.

Jag tog tag i försäljningen. Hon ville vänta. Varför vet jag inte. Antagligen ur ekonomisk synvinkel. Möblerna delades upp efter vem som betalat vad så det gick relativt smärtfritt. Jag brydde mig inte nämnvärt. Det är bara saker likt förlusten vid försäljningen, det är bara pengar och går inte att mäta mot känslorna. Saker som jag faktiskt skänkt bort för att börja om på nytt. Vill inte påminnas om henne.

Fegt!!! Hon vet att hon gjort fel och vet att du vet..... skit i hur hon tänkte göra det!!! Du kom därifrån och har inget att skämmas för.

Surt med minus på kontot men himla fint av dig att skänka det.... du kommer kunna bygga upp något nytg om du inte gjort det redan!!!!

Åh vad jag önskar för din skull att du hade fått något tecken... någon ånger eller bara ett förlåt!!! Vilken sorglig kvinna.
  • Anonym (Caroline)

Vad skönt att läsa sista stycket!!!!! Det kommer gå bra och sen kommer du undra vad du såg i den människan och kanske till och med störa dig på att hon fick ta upp så mycket av din tid!!!!! Hon inser nog aldrig och spn vill du npg inte vara med.... kramar till dig!!!

• Anonym (Caroline)

Ett tag sedan du skrev något... hoppas du mår bra!!!!!

Tänker mycket på allt du skrivit och kommit en bit på väg.... otrohet är ett val och det är inget fel på dig.

Planering och lögner och allt vad det innebär. Jag var ju med om det själv och jag mår brs idag inte mitt ex..

Tror och hoppas det blir samma för dig!!! Kram

• Anonym (Caroline)
    Galet lurad skrev 2018-03-25 09:06:39 följande:

Ja verkligen och all ångest som kommer för att man inte dög, hur ofta hände det, när började det, varför började det, varför var man inte värd att diskutera med eller ens sanningen för den delen, tankar på att den tredje parten på så kort tid helt enkelt är bättre än det vi under längre tid byggt upp och hade att se framemot, att de gör alla saker vi gjorde, att de planerar framtid nu, att han får komma nära henne och inte jag även om jag inte vill det nu i efterhand och så vidare och så vidare...

Tänk all planering bakom ryggen, allt som sagts däremellan. Den tredje känner inte mig men vet antagligen en hel del om mig. Hennes liv fortsätter och mitt står still, man är utbytt.

Tankarna är värst men det är skönt att komma igång med terapi. Det behövs verkligen!

Försök bortse från dom tankarna!!!! Tänk att du fannd nära inpå och att idioten är din efteråkare. Han respekterade inte att ni nysd köpt bostad och hade förhållande och en historia!!!!! Var glad för nästa som kommer in i ditt liv och sörj inte tjejen som missbrukade ditt förtroende...... lättare sagt än gjort för en utomstående ja..... du kommer gå stärkt ur detta medan hon lever kvar i sitt spel. Värdelöst för dom med all smuts. De kan ju knappadt lits på varandra!!!!

Ville framförallt önska dig en glad påsk och hoppas du har drt bra!!!!!! =) trots omständigheterna....
  • Anonym (Caroline)

var ett tag sedan nu!!! Hur går det för dig???? har fu kommit en bit på väg??? Har ni någon komtakt ni??

• Anonym (Caroline)

skömt att höra!!!! Det värsta tynar bort med tiden...... försök njut av sommaren. håller med dig att de förtjänar varandra. hoppas andra ser falskheten i det också. när otrphet drabbade mig drog min partner pp sig en offerkofta, det gjorde att jag stod där som en idiot trots allt som hade drabbat mig. tänker också på det från och till trots att det gått en tid nu. Man ärras och kommer alltid finnas kvar...... man får omge sig av goda människor och tänka på sig själv!!!!! tänk om de som bedrog förstod vad de gör med en person!!!!!

• Anonym (Caroline)

inget nytt??? vill veta hur det går för dig!!!! :)

• Anonym (Caroline)

skönt att höra att hennes vän ändå fattat och står på din sida även om de är vänner!!!!!!!!!!! undrar om ditt ex ens själv fattade vad tusan hon höll på med och har förstört??????? måste ju vara superjobbigt för alla andra också att veta allt detta....... först ni i några år och plötsligt ska hon synas med en ny karl. Och hur tänker han????? ni hade ju dessutom precis flyttat ihop!!!! Snacka om att förstöra. inte bara för dig utan även för henne men det fattar hon väl inte!!!!!! sjuka människor

• Anonym (Caroline)

Han är ett svin ich att hon faller för det är bara pinsamt!!!!!! hon är också ett svin för den delen.........

karma kommer på något sätt, det lovar jag. tror döremot inte du får veta det i vilken form det nu kommer!!!!!!

hoppas kollegor och vänner bara vänder ryggen till.... misstänker att det pratas bakom ryggen redan angående allt... .. hans tidigare flickvänner kan skatta sig lyckliga över att ha kommit därifrån. minst sagt!!!!!!

Svar på tråden Bedragen