Galet lurad skrev 2018-03-02 19:50:22 följande:
Det är en stor sorg ja. Även om jag kan vända på en del nu och se det med andra ögon. Att jag är bättre än såhär men att två år skulle vara så lätt för henne att göra sig av med så fort något annat dök upp och så principfast hon har varit gentemot allt som hon själv har framkallat i denna röran. Och tyvärr har jag fått bilden av att hon inte mår så dåligt över mig.
Jag bearbetar. Det är fredag och jag är själv med mina tankar. Likadant blir det till nästa gång jag orkar ta mig till jobbet och i det så finns det så mycket platser och saker som påminner om henne. Ska inte gå in på varför.
Jag har försökt vända på det. Kan dock inte se mig som den som gör något sånt här men jag hade mått riktigt risigt. Hade fått avsmak för den tredje parten tror jag.
Jag tänker att hon blockerar mycket. Har den andra att tänka på. Hon ser nog på mig i negativt perspektiv och är glad att hon gjorde detta. Missräkningen var ju att jag kom på henne.
Tänker också att hon uppenbarligen inte kommunicerade med mig men nu plötsligt med den nya så gör hon det. Vet inte varför jag tror det men precis som att hon tagit lärdom av vårt förhållande.
Som du märker så är det mycket spekulationer och ofta tankarna på det absolut värsta. Hoppas det släpper snart. Återigen tack för alla svar - till alla. Det är en stor hjälp i detta.
Usch.... jag känner igen mig så väl i allt och tror andra som blivit bedragna gör det också.... hoppas idioten till kollega leker med henne eller att båda får sig en knäpp längre fram som ställer till det. Karma kanske???? Eller att hsn i det privata är en riktig nolla för det är man när man är eb tredje part och vet om det!!!!
Nu känner inte jag henne men ni kanske har gjort saker oxh varit på platser som glr att hon också kommer påminnas. Hon har ju ändp valt stt flytts ihop med dig sp något måste hon ju bara känna!!!!
Och jsg hoppas inte att en framtida kvinna i ditt liv drabbas över vad hon har åstadkommit.... det finns bra och vettiga kvinnor där ute äveb om det är svårt att förstå. Hon är bara en liten människa av så, så många!!!!
En okänslig frågs kanske men du skreb stt bostaden blev såld. Blev det en ekonomisk smäll också???? Du behövet inte svara om du inte vill....