Vi som försöker bli gravida med första barnet
Hoppar in här :) Heter också Erika, är 26, sambon 30. Jag tog ut min spiral juni -17 men dethär är vårt andra "riktiga" försök. Första barnet. Har längtat flera år efter barn men alltid försökt skjuta på det för man "måste" ju göra massa saker innan.
Men så en natt kände jag bara att jag orkar inte vänta längre måste ha barn NU. Och sen dess är det de enda jag tänker på haha :)
Har äl i dagarna och BIM 12/4. Är själv född i december så har alltid tänkt att jag inte ska skaffa barn som föds så sent men jag kan inte vänta längre. En månad är ju en evighet!
Jag vet precis hur du känner! Jag och min sambo pratade på allvar om barn i december och då sa jag att jag kunde tänka mig sluta med pillren i Maj i år, men efter flera timmars diskuterande så kom vi på att vi älskade varandra, har ett fint hus, fasta jobb och familjebil så min sambo sa det att han kunde tänka sig börja med en gång för han var så säker. Så den dagen slutade jag ta pillren! :D denna månaden blir det vårat fjärde försök och för oss spelar det ingen roll när barnet kommer, vet många som är födda vid jul och det går ingen nöd på dom haha XD