Vi som försöker bli gravida med första barnet
Hejhej! Här ligger jag och kan inte sova. Kan ju börja med att berätta att morgonens test var negativt, såklart. Tycker att många symptom som jag har känt av har minskat lite. Hade en del stickningar typ bakom blygdbenet igår dock.
Anledningen till att jag inte kan sova är för att det gör väldigt ont i svanken på mig nu! Eller väldigt ont är väl att överdriva lite, det är liksom inte som att jag känner för att ta en värktablett, men det är tillräckligt störande och jobbigt för att jag inte ska kunna somna. Så här minns jag inte att jag haft innan mens förut. Det känns typ som att jag har stått med väldigt dålig hållning och svankat länge. Och sen att det inte vill gå över nu. Detta har kommit och gått lite den senaste veckan.
Vi får se hur det utvecklar sig :)
Jag själv trodde inte jag hade haft ÄL denna månaden men idag har jag så ont i tjejmagnet att jag knappt kan sitta ordentligt så kanske har ÄL bara blivit försenat till idag? Vi har haft sex varje dag sen slutet på Maj för att inte missa ÄL. Enligt FLO appen skulle det vara 1 juni, det är liksom en hel vecka sen. Kan ägglossningen vara en hel vecka försenad eller kan jag haft ÄL redan och min ömma kropp är nått slags tecken på att det händer nått i mig? Kan alltså knappt hosta för då får jag ont i magen!